Gå til innhold

Jeg traff en mann ute på byen.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han ville ha snappen min. Viser seg at han er asylsøker... han sier han elsker meg og vil gifte seg med meg. Har bare møtt han 5 ganger. Sist var vi ute og tok en øl sammen, der kommer en venn av han å forteller at daten min er gift og har barn fra før. 

Jeg syns det er rart at han elsker meg allerede, men aldri spør meg om noe om mine barn, liv, interesser. 

Vi må bruke google translate for å kommunisere 

What to do ?

Anonymkode: 5f2a0...445

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når det ikke er gjensidig er det noen grunn til å tvile, gi han avskjed på grått papir. På både norsk og hans språk, slik at han kan øve seg. Da blir det lettere for neste å avfeie han når han prøver seg på en ny person.

Hadde det vært gjensidig hadde du ikke spurt.

Anonymkode: cdd98...57a

Skrevet

Klart han vil gifte seg med deg. Nei, han elsker deg ikke allerede, men du kan være en grei vei til oppholdstillatelse,

Anonymkode: 07679...021

Skrevet

Han er gift og har barn fra før og er åpenbart ikke til å stole på. Om ikke det er nok til å si takk for nå, så burde det at han "elsker deg" uten å kjenne deg være nok. Om ikke det er nok så burde det at han ikke er interessert i livet ditt være nok, men om det heller ikke holder så bør det at dere ikke har noe felles språk være nok. Finn en mann du kan snakke med og som ikke allerede er gift. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (38 minutter siden):

Når det ikke er gjensidig er det noen grunn til å tvile, gi han avskjed på grått papir. På både norsk og hans språk, slik at han kan øve seg. Da blir det lettere for neste å avfeie han når han prøver seg på en ny person.

Hadde det vært gjensidig hadde du ikke spurt.

Anonymkode: cdd98...57a

Hva mener du med at det ikke er gjensidig? 

Skrevet
Himmel og hav skrev (30 minutter siden):

Han er gift og har barn fra før og er åpenbart ikke til å stole på. Om ikke det er nok til å si takk for nå, så burde det at han "elsker deg" uten å kjenne deg være nok. Om ikke det er nok så burde det at han ikke er interessert i livet ditt være nok, men om det heller ikke holder så bør det at dere ikke har noe felles språk være nok. Finn en mann du kan snakke med og som ikke allerede er gift. 

Han påsto at vennen hans løy. Han sier at han er singel og uten barn. Men jeg har egentlig litt rar magefølelse. Han vil være med meg hele tiden..

Skrevet
Anonym bruker skrev (31 minutter siden):

Klart han vil gifte seg med deg. Nei, han elsker deg ikke allerede, men du kan være en grei vei til oppholdstillatelse,

Ja, er det jeg er redd for..

Skrevet

«Another one bites the dust»

Anonymkode: a7283...567

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

«Another one bites the dust»

Anonymkode: a7283...567

Hva mener du? 

Skrevet
Himmel og hav skrev (2 timer siden):

Han kan uansett ikke gifte seg i Norge hvis han er gift i utlandet 

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 timer siden):

Han ville ha snappen min. Viser seg at han er asylsøker... han sier han elsker meg og vil gifte seg med meg. Har bare møtt han 5 ganger. Sist var vi ute og tok en øl sammen, der kommer en venn av han å forteller at daten min er gift og har barn fra før. 

Jeg syns det er rart at han elsker meg allerede, men aldri spør meg om noe om mine barn, liv, interesser. 

Vi må bruke google translate for å kommunisere 

What to do ?

Nå håper jeg dette er kødd og bare trolling. 

Men hvis du er naiv og lettlurt, hold deg unna. Du har barn... Alle oppegående folk skjønner at dette blander man seg ikke inn i. Også med barn. Får vondt i magen . Håper du bare kødder . 

Anonymkode: 9f353...8f6

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Ja, er det jeg er redd for..

Redd for? Det er 100% fakta at han ikke elsker deg. 

Okey.. Hvis dattera di kom hjem og fortalte om denne fyren. Hadde du blitt med å handlet brudekjole? Eller har du sagt til henne at dette er set største røde flagget i verden?  Nettopp.  

Anonymkode: 9f353...8f6

Skrevet
Anonym bruker skrev (På 6.9.2026 den 22.03):

Han påsto at vennen hans løy. Han sier at han er singel og uten barn. Men jeg har egentlig litt rar magefølelse. Han vil være med meg hele tiden..

Hvorfor siterer du Himmel og hav uten å lese eller svare på det hun skriver?

Anonymkode: 879f6...4cb

Skrevet
Anonym bruker skrev (På 6.9.2026 den 23.48):

Han kan uansett ikke gifte seg i Norge hvis han er gift i utlandet 

Og enda en gang siterer du henne for å si noe urelatert til det hun skriver…

Skrevet
Himmel og hav skrev (På 6.9.2026 den 21.31):

Jeg må jo bare avslutte dette. Men vet ikke hvordan 

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Og enda en gang siterer du henne for å si noe urelatert til det hun skriver…

Har svart nå 

Skrevet
Anonym bruker skrev (8 minutter siden):

Har svart nå 

Bra!

For å svare på spørsmålet ditt om hvordan du gjør det, skriv inn i google translate;

Vi to - du og jeg - kan ikke møtes mer. Jeg beklager det!

Hvis han da begynner å spørre om ting så trekker du bare på skuldrene og ser uforstående ut. Hvis han begynner å skrive noe du forstår, så svarer du at det blir for vanskelig å skulle snakke via google translate. Deretter går du din vei og svarer ikke på hans fremstøt. 

Skrevet

Det der er enveisbillett til trøbbel uansett hva som er sant og om han mener det ene eller det andre. 

Anonymkode: 2bb4a...c59

Skrevet

er vi så naive i 2026? Har vi ikke lært noenting av tidligere? Anbefaler deg å se noen episoder av 90 days!

Anonymkode: c617a...88a

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Jeg må jo bare avslutte dette. Men vet ikke hvordan 

Det har jo ikke engang begynt. Herregud så tafatt  - dere har møttes fem ganger, det er mindre enn jeg har sett fastlegen min på de siste årene. Si at du ikke vil treffes mer fordi dere ikke passer sammen, ferdig 

Anonymkode: 10ed0...5b3

Skrevet

At dere gidder. Dere ser vel at det bare er tull.

Anonymkode: 8d879...b32

Skrevet
Anonym bruker skrev (15 minutter siden):

At dere gidder. Dere ser vel at det bare er tull.

Anonymkode: 8d879...b32

Jeg tuller ikke 

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 timer siden):

er vi så naive i 2026? Har vi ikke lært noenting av tidligere? Anbefaler deg å se noen episoder av 90 days!

Anonymkode: c617a...88a

Jeg er ikke naiv. Jeg klarer bare ikke å si nei. Nå maser han om å gifte seg. Jeg vil IKKE det. Jeg liker han ikke en gang 

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Jeg er ikke naiv. Jeg klarer bare ikke å si nei. Nå maser han om å gifte seg. Jeg vil IKKE det. Jeg liker han ikke en gang 

Herregud, du må jo tulle. Du kan ikke mene dette seriøst.

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Herregud, du må jo tulle. Du kan ikke mene dette seriøst.

Jo

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...