Anonym bruker Skrevet torsdag kl 08:29 #1 Skrevet torsdag kl 08:29 Jeg snart 39 og han 30. Føles som om jeg går på en godt yngre mann her, men er det vanskelig på sikt? Kan vi dele et liv sammen? Er opptatt av familie og kjæreste, ikke ute etter kos og hygge. Andre som har det sånn? Anonymkode: 42d9d...b52
Anonym bruker Skrevet torsdag kl 18:22 #2 Skrevet torsdag kl 18:22 Anonym bruker skrev (9 timer siden): Er opptatt av familie og kjæreste, ikke ute etter kos og hygge. Heheh, det var da også en ting å si. Hva vil du ha da, gråt og tenners gnissel? Anonymkode: 843dc...b7d
Anonym bruker Skrevet torsdag kl 19:54 #3 Skrevet torsdag kl 19:54 Jeg var sammen i 5 år med en mann som det var 11 års aldersforskjell, å det er de beste årene i livet mitt ❤️ Å det var heller ikke aldersforskjellen som gjorde at det ble slutt. Anonymkode: b1488...7e1
Anonym bruker Skrevet torsdag kl 20:34 #4 Skrevet torsdag kl 20:34 Anonym bruker skrev (36 minutter siden): Jeg var sammen i 5 år med en mann som det var 11 års aldersforskjell, å det er de beste årene i livet mitt ❤️ Å det var heller ikke aldersforskjellen som gjorde at det ble slutt. Anonymkode: b1488...7e1 🥰 Ja jeg merker vi koser oss å kjenner absolutt ikke til aldersforskjellen vår. Han har to små da, mine begynner å bli store. Men om alt stemmer så tenker jeg ikke noe over det. Anonymkode: 42d9d...b52
Anonym bruker Skrevet i går, 04:29 #5 Skrevet i går, 04:29 Min beste venninne har nå vært sammen i over 20 år med sin syv år yngre mann og de har det veldig bra sammen. Jeg tror ikke de tenker på aldersforskjellen bortsett fra når de feirer runde dager 😅han er ikke 50 enda mens venninnenes menn nærmer seg 60. Anonymkode: 1b1bf...ae7
Anonym bruker Skrevet i går, 05:51 #6 Skrevet i går, 05:51 Mannen min er 8 år eldre enn meg. Det har hverken jeg eller andre (tror jeg) ofret en tanke.. Anonymkode: d7fc1...dc0
Anonym bruker Skrevet i går, 09:00 #7 Skrevet i går, 09:00 Hadde du i det hele tatt stilt spørsmålet om du var 30 og han 39…? Anonymkode: 723d1...88b
Anonym bruker Skrevet 23 timer siden #8 Skrevet 23 timer siden Anonym bruker skrev (2 timer siden): Hadde du i det hele tatt stilt spørsmålet om du var 30 og han 39…? Anonymkode: 723d1...88b Forskjellen er at kvinnen da ser opp til mannen. Det er ikke naturlig for mannen å se opp til kvinnen. Ingen kvinne ønsker å være mamma for partneren sin. Men "daddy" er blitt et slangbegrep for den mannlige partneren, ikke funnet på eller opp av menn men av kvinner. Anonymkode: a3ebe...2b1
Anonym bruker Skrevet 20 timer siden #9 Skrevet 20 timer siden Anonym bruker skrev (2 timer siden): Forskjellen er at kvinnen da ser opp til mannen. Det er ikke naturlig for mannen å se opp til kvinnen. Ingen kvinne ønsker å være mamma for partneren sin. Men "daddy" er blitt et slangbegrep for den mannlige partneren, ikke funnet på eller opp av menn men av kvinner. Anonymkode: a3ebe...2b1 Hæ? Anonymkode: a344a...65b
Anonym bruker Skrevet 20 timer siden #10 Skrevet 20 timer siden Anonym bruker skrev (7 timer siden): Mannen min er 8 år eldre enn meg. Det har hverken jeg eller andre (tror jeg) ofret en tanke.. Anonymkode: d7fc1...dc0 Kjæresten min var 11 år eldre enn meg å var mange som kommenterte at jeg burde heller finne en på min egen alder. Jeg var stormforelsket så det var overhodet ikke aktuelt,å ble bare forbanna når folk legger seg oppi noe de ikke har noe med. Men etter de fikk møtt han selv,å fikk ett veldig godt inntrykk så endret de heldigvis mening. Anonymkode: b1488...7e1
Anonym bruker Skrevet 15 timer siden #11 Skrevet 15 timer siden Anonym bruker skrev (7 timer siden): Forskjellen er at kvinnen da ser opp til mannen. Det er ikke naturlig for mannen å se opp til kvinnen. Ingen kvinne ønsker å være mamma for partneren sin. Men "daddy" er blitt et slangbegrep for den mannlige partneren, ikke funnet på eller opp av menn men av kvinner. Anonymkode: a3ebe...2b1 Jeg er da på ingen måte en mamma for en som er ni år yngre enn meg? Så mye eldre er jeg ikke! Anonymkode: 42d9d...b52
Anonym bruker Skrevet 14 timer siden #12 Skrevet 14 timer siden Anonym bruker skrev (1 time siden): Jeg er da på ingen måte en mamma for en som er ni år yngre enn meg? Så mye eldre er jeg ikke! Anonymkode: 42d9d...b52 Det er ikke det mommy betyr. https://www.snakkomsex.no/2025/12/26/seksuelle-begreper-ordliste-mommy/ Anonymkode: a3ebe...2b1
Anonym bruker Skrevet 13 timer siden #13 Skrevet 13 timer siden Anonym bruker skrev (1 time siden): Det er ikke det mommy betyr. https://www.snakkomsex.no/2025/12/26/seksuelle-begreper-ordliste-mommy/ Anonymkode: a3ebe...2b1 Okei, så du tror han ser på meg som en sex partner-rolle og ikke kjæreste? Anonymkode: 42d9d...b52
Anonym bruker Skrevet 12 timer siden #14 Skrevet 12 timer siden Anonym bruker skrev (48 minutter siden): Okei, så du tror han ser på meg som en sex partner-rolle og ikke kjæreste? Anonymkode: 42d9d...b52 Jeg tror at kvinner flest ikke vil være en slik "mommy". Det føles unaturlig for kvinner flest. Anonymkode: a3ebe...2b1
Anonym bruker Skrevet 4 timer siden #15 Skrevet 4 timer siden Anonym bruker skrev (18 timer siden): Forskjellen er at kvinnen da ser opp til mannen. Det er ikke naturlig for mannen å se opp til kvinnen. Ingen kvinne ønsker å være mamma for partneren sin. Men "daddy" er blitt et slangbegrep for den mannlige partneren, ikke funnet på eller opp av menn men av kvinner. Anonymkode: a3ebe...2b1 Tull og vas Anonymkode: 1b1bf...ae7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå