Anonym bruker Skrevet onsdag kl 13:29 #1 Skrevet onsdag kl 13:29 Jeg og en venninne har blitt så forskjellige. Vi er begge godt voksne og hun har funnet gleden av å dra ut på byen og konserter. Jeg vil helst være hjemme når jeg har fri. Jeg merker at hun er litt lei seg over at jeg ikke finner gleden av å drikke å dra ut på byen. Hvordan bevare vennskapet? Anonymkode: 73c06...ddd
Anonym bruker Skrevet onsdag kl 15:16 #2 Skrevet onsdag kl 15:16 Gjør noe annet? Det er ikke verre. Anonymkode: f9818...914
Anonym bruker Skrevet torsdag kl 12:11 #3 Skrevet torsdag kl 12:11 Hvorfor bevare vennskapet? Anonymkode: 14ba8...e3d
Anonym bruker Skrevet fredag kl 12:57 #4 Skrevet fredag kl 12:57 Da må dere finne andre arenaer og møtes på da. Det går fint an å beholde vennskap selv om man utvikler seg i forskjellige retninger. I alle fall om begge ønsker å beholde vennskapet. Etter hvert som man blir voksne, er det ikke uvanlig at vennskapet leves ut på en annen måte enn da man var yngre. Det kan være flere grunner til det. Og så skal man ikke se bort i fra at plutselig en dag i framtiden så er man på et likere nivå igjen og vennskapet forandrer seg på nytt. Og selvfølgelig i noen tilfeller forandre man seg så mye og ting skjer sånn at vennskapet faser ut av seg selv. Men selv da kan det være viktig å beholde den delen som gjør at man spanderer 2 til 5 minutter til en rask prat om man møtes på butikken eller andre steder. Men selvfølgelig - venner er ikke konstante for mange av oss, kanskje de fleste til og med. Noen "går" og noen kommer tilbake og noen nye dukker opp. Det er ofte litt trist, men det er sånn livet er. Anonymkode: 1883e...18e
Anonym bruker Skrevet 1 time siden #5 Skrevet 1 time siden Jeg er som din venninne, og savner nok jevnaldrende som vil være med ut, men har ingen problemer med å bare gå ut og spise og ta et glass (med eller uten alkohol) etter jobb f.eks., kunne det vært en mellomting? Da kan du dra hjem kl. 19 og hun kan gå videre ut, eller dra hjem. Jeg kunne like gjerne møtt henne hjemme eller gått en tur, after work er hennes idé. Jeg orker sjelden ta runden om noen vil være med på konsert så det gjør jeg stort sett alene. Så kan man banne på at noen alltid sier etterpå at jeg jo må si fra, men jeg orker ikke spørre ti ganger og få ja en. Anonymkode: 81408...40a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå