Gå til innhold

Er du glad i å dra på konserter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min samboer vil gjerne dra på konserter ofte. Jeg vil helst slippe. Synes det er slitsomt. Men blir med av og til. Hva med deg? 

Anonymkode: 4fab4...a30

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, jeg er ikke et konsert-menneske overhodet! Elsker musikk, men å stå å se på musikk slik er pyton

Anonymkode: c0809...0d8

Skrevet

Nei. 

Kan like enkelte konserter om jeg har en komfortabel sitteplass. Har ikke helse til å stå, men likte det ikke før heller. Trengsel og diskomfort er ikke min foretrukne måte å nyte musikk på, liksom. 

Anonymkode: 6b7f8...71a

Skrevet

Elsker konserter, går så ofte jeg kan, står helst langt fremme. Kan likevel forstå at andre synes det er slitsomt, og det er ikke så gøy å gå med noen som er helt uinteressert, går som regel alene.

Anonymkode: 4f0f1...d61

Skrevet

Elsker konserter! Skulle ønske ryggen min likte dem like godt😬 Går så ofte jeg kan😊

Anonymkode: 2cc40...38a

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Elsker konserter, går så ofte jeg kan, står helst langt fremme. Kan likevel forstå at andre synes det er slitsomt, og det er ikke så gøy å gå med noen som er helt uinteressert, går som regel alene.

Anonymkode: 4f0f1...d61

Samme her! 

Anonymkode: 125e7...e93

Skrevet

Jeg var da jeg var yngre, nå gjør helseutfordringer det for slitsomt.

Anonymkode: 5646a...b39

Skrevet

Elsker ideen om konserter, men får panikk dersom det blir for tett rundt meg med masse fremmede folk rundt meg. Blir med tanken, og drar ikke

Anonymkode: ad9e5...152

Skrevet

Elsker konserter om jeg liker artisten. Om jeg digger å stå eller sitte kommer an på artisten og stemninga 

Anonymkode: 1f0ed...a45

Skrevet

Jeg elsker det! Festivaler og konserter. Da kjenner jeg virkelig at jeg fortsatt lever. 

Anonymkode: da36b...229

Skrevet

Jeg liker godt å gå på konserter, men de konsertene jeg liker kommer med sitteplass og plassnummerering, konsertsaler, garderobe og skikkelig toalett. Jeg er ingen fan av å stå i mange timer, bli klemt, skumpa og sølt øl på. Det er liksom ikke min greie. Mannen min, derimot, elsker det, så vi går på hver våre konserter. 

Skrevet

Liker heller opera, musikal eller teater 😊 Er med på konsert men da ofte med bedre biletter for jeg liker ikke å stå i klynge. Liker heller ikke store konserter men kan dra om den er ute for da er det en litt annen opplevelse. 

Skrevet

Ja, men det er få artister jeg har lyst til å se, så det blir ikke så mange i året.

Anonymkode: ab617...9d9

Skrevet

Jeg elsker det! Det gir livet mitt mening. Har dratt alene noen ganger også. 

Er kronisk syk , mye sengeliggende. Men ett par ganger i året er jeg på konsert. Gir meg mye livsglede. 

Anonymkode: 52d06...733

Skrevet

Jeg synes det er veldig gøy å gå på konsert. Både med artister og band som jeg har hørt mye på fra før, men det kan også være spennende å høre på noen jeg ikke kjenner til. 

Mange artister er dyktige formidlere, og da synes jeg det kan være en opplevelse selv om det ikke er musikk jeg pleier å høre på til vanlig. 

Jeg står gjerne midt i mølja foran scenen, det er jo der det er best stemning! 

Skrevet

Elsker konserter, går som regel 1-3 ganger i uka . Må innrømme at jeg er musiker. det er jo også endel av jobben, å høre kolleger og være orientert. Men elsker live ,musikk. Alt kan skje, det magiske også!

Anonymkode: ca88c...950

Skrevet

Elsker å gå på konserter og det gjør mannen min også. Bare i høst har jeg 1 konsert hver måned. 1 med mannen og 3 med venniner

Anonymkode: b3d66...f9e

Skrevet

Konserter der jeg liker artisten liker jeg. Elsker også klassisk musikk.

Anonymkode: 9433f...5f2

Skrevet

Elsker konserter, liker det best på små eller middels store konsertsteder

Anonymkode: bd478...f0b

Skrevet

Er glad i musikk, og går av og til på konsert, men det er av typen med nummererte sitteplasser.

Anonymkode: 6995e...0d1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...