Anonym bruker Skrevet mandag kl 19:04 #1 Skrevet mandag kl 19:04 Vi begynte å prate for en mnd siden, veldig på og intens. Lagret bildene mine. Vi møttes forrige uke og han ville egentlig ha mer tid med meg, noe jeg ikke kunne. Ga meg to klemmer og var veldig på etterpå også. Nå har det dabbet av og jeg kjenner frykt for avvisning selvom vi skal møtes til fredag. Jeg lar vær selv å sende snap. Siste snap var meg som sendte og det klokken 11 på formiddagen. Han har ikke sendt noe etter, noe han alltid har gjort før. Skal jeg bare være «off» selv? Vente til han sender? Kanskje han tester meg. Aner ikke. Dating er vanskelig! 😅 Anonymkode: 8d95a...bd9
Anonym bruker Skrevet mandag kl 20:15 #2 Skrevet mandag kl 20:15 Han er mann og har ingen baktanker med når og hvor mange sms han sender. Enten er han opptatt eller så er han ikke interessert. Det kan ikke vi vite noe om. Anonymkode: 242dc...433
Anonym bruker Skrevet tirsdag kl 04:42 #3 Skrevet tirsdag kl 04:42 Har du usikker tilknytning? Om du ikke vet hva det er, google og les om det (insecure attachment style) Anonymkode: ab1db...3f3
Anonym bruker Skrevet tirsdag kl 09:00 #4 Skrevet tirsdag kl 09:00 Anonym bruker skrev (4 timer siden): Har du usikker tilknytning? Om du ikke vet hva det er, google og les om det (insecure attachment style) Anonymkode: ab1db...3f3 Lurer på det 😌 Kan ikke se at jeg har hatt mangel på kjærlighet i barndommen, så skjønner ikke. Foreldre som fortsatt er gift. Kanskje litt mangel på emosjonell kjærlighet. Anonymkode: 8d95a...bd9
Anonym bruker Skrevet tirsdag kl 10:28 #5 Skrevet tirsdag kl 10:28 Fordi dere har avtalt en date. Da trenger ikke han bruke mye tid på å kurtisere deg. Ikke legg så mye i det. Altså, regner med at dee ikke er 20 åringer. Anonymkode: 0f4ca...c9d
Anonym bruker Skrevet tirsdag kl 10:48 #6 Skrevet tirsdag kl 10:48 Anonym bruker skrev (19 minutter siden): Fordi dere har avtalt en date. Da trenger ikke han bruke mye tid på å kurtisere deg. Ikke legg så mye i det. Altså, regner med at dee ikke er 20 åringer. Anonymkode: 0f4ca...c9d Skal ikke legge så mye vekt på det 😊 Gleder meg og han gleder seg. Håper det blir noe ut av dette men venter nok med intim kontakt en stund til. Er ikke det lurt da? Anonymkode: 8d95a...bd9
Anonym bruker Skrevet tirsdag kl 14:40 #7 Skrevet tirsdag kl 14:40 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Skal ikke legge så mye vekt på det 😊 Gleder meg og han gleder seg. Håper det blir noe ut av dette men venter nok med intim kontakt en stund til. Er ikke det lurt da? Anonymkode: 8d95a...bd9 Vente med intim kontakt fordi? Anonymkode: f60c5...480
Anonym bruker Skrevet tirsdag kl 15:56 #8 Skrevet tirsdag kl 15:56 Menn har som regel ikke noe baktanker med når de sender meldinger eller ikke. Anonymkode: 11a80...f52
Anonym bruker Skrevet tirsdag kl 15:56 #9 Skrevet tirsdag kl 15:56 Anonym bruker skrev (5 timer siden): Skal ikke legge så mye vekt på det 😊 Gleder meg og han gleder seg. Håper det blir noe ut av dette men venter nok med intim kontakt en stund til. Er ikke det lurt da? Anonymkode: 8d95a...bd9 Lurt fordi? Anonymkode: 242dc...433
Anonym bruker Skrevet 14 timer siden #10 Skrevet 14 timer siden Anonym bruker skrev (På 1.9.2026 den 16.40): Vente med intim kontakt fordi? Anonymkode: f60c5...480 Jeg vet ikke. Jeg har lyst å kose med han idag å se om det er noen seksuell god kjemi også. Er igrunnen viktig for meg. Jeg tror folk holder igjen så ikke spenningen skal gå bort. Menn (32+) er vel sånn at de ikke liker kostbarhet, så jeg tror det kun er en sånn dameting som tenker sånn. Anonymkode: 8d95a...bd9
Anonym bruker Skrevet 7 timer siden #11 Skrevet 7 timer siden Anonym bruker skrev (7 timer siden): Jeg vet ikke. Jeg har lyst å kose med han idag å se om det er noen seksuell god kjemi også. Er igrunnen viktig for meg. Jeg tror folk holder igjen så ikke spenningen skal gå bort. Menn (32+) er vel sånn at de ikke liker kostbarhet, så jeg tror det kun er en sånn dameting som tenker sånn. Anonymkode: 8d95a...bd9 Menn (32+) er like ulike som alle andre mennesker i ulik alder og av ulikt kjønn. Menn (32+) som «ikke liker kostbarhet» er jo ikke noe man trenger å forholde seg til. Hva pokker betyr det, egentlig…? At de ikke «liker» at damer ikke vil ha sex på første date…? Anonymkode: 20353...27f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå