Gå til innhold

Ida Jackson

Anbefalte innlegg

Skrevet

Meget spesiell dame, med en merkelig sekt? Noen av dere som kjenner til dette/henne? 

Anonymkode: b0ab6...fef

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er hun med i en sekt? Jeg følger ikke akkurat med på henne, men har fått med meg at hun driver med coaching.

Anonymkode: 65359...666

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 timer siden):

Meget spesiell dame, med en merkelig sekt? Noen av dere som kjenner til dette/henne? 

Anonymkode: b0ab6...fef

Har fulgt litt med på henne i flere år. Modig dame som skriver veldig godt.  

Det er ingen sekt hun har, det er et slags kvinnenettverk og skrivekurs. Er ikke med der selv. 

Anonymkode: 34f85...098

Skrevet

Hun er helt fantastisk. Både som forfatter og inspirator. Har tre gode venner som er med i skrivekurset hennes "Heksesirkelen", har lyst til å bli med selv når jeg har mer tid.

Hvorfor trodde du hun var med i sekt? Hva slags sekt?

Anonymkode: 22945...064

Skrevet

Jeg ville sjekke hvem dette er og ble helt utslitt av å scroll ned på første side på nettsiden hennes! For et utrolig slitsom og irriterende menneske. Skal hun liksom veilede andre? 

Anonymkode: e83a3...80f

Skrevet

Hun har skrevet noen viktige bøker, ellers er det lite å bry seg med, vel. Coaching? Fjas! 

Anonymkode: 40bb1...7c5

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Jeg ville sjekke hvem dette er og ble helt utslitt av å scroll ned på første side på nettsiden hennes! For et utrolig slitsom og irriterende menneske. Skal hun liksom veilede andre? 

Live and let live. Hvorfor gidder du å snakke dritt om andre du ikke har møtt og ikke vet noe om? det sier endel om deg som menneske. Gå i deg selv

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Live and let live. Hvorfor gidder du å snakke dritt om andre du ikke har møtt og ikke vet noe om? det sier endel om deg som menneske. Gå i deg selv

Du skal ikke ta ditt eget råd til etterretning da? Hvorfor gidder du å kritisere meg som du ikke har møtt og ikke vet noe om?

Når noen lager en offentlig nettside må de tåle å bli kommentert på. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (24 minutter siden):

Oida, ømme tær.

Anonymkode: bfde4...acd

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Hva er feil på nettsiden? Nå googlet jeg også, og forventet å finne en hel haug intetsigende bilder eller noe etter det du sa, men det er jo ikke noe sånt. Det øverste er knapp til påmelding på kurs. En helt normal nettside. 

Anonymkode: 472b3...2ea

Skrevet
Anonym bruker skrev (17 minutter siden):

Oida, ømme tær.

Jeg kjenner ikke Ida, så jeg tar dette ikke personlig, men jeg forstår ikke at endel brukere her inne ønsker å ha en dømmende og nedlatende tone overfor folk de ikke vet mye om. Men, opp til hen selvfølgelig. Tenker bare det er greit å vise litt dannelse og folkeskikk. På et anonymt nettforum kan man selvsagt fare frem som man ønsker, det blir bare ikke så trivelig for miljøet...

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Jeg kjenner ikke Ida, så jeg tar dette ikke personlig, men jeg forstår ikke at endel brukere her inne ønsker å ha en dømmende og nedlatende tone overfor folk de ikke vet mye om. Men, opp til hen selvfølgelig. Tenker bare det er greit å vise litt dannelse og folkeskikk. På et anonymt nettforum kan man selvsagt fare frem som man ønsker, det blir bare ikke så trivelig for miljøet...

Jeg synes ikke du er så mye bedre.

Skrevet
Anonym bruker skrev (25 minutter siden):

Jeg synes ikke du er så mye bedre.

Hva mener du med det?

Skrevet

Hvem er hun? Hva er hun kjent for?

Anonymkode: 68ab2...64b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...