Anonym bruker Skrevet 28. august #1 Skrevet 28. august For 1,5 år siden traff jeg en mann. Vi hadde litt sex. Men jeg traff en annen som jeg likte bedre... så sklei bort fra han første. Men han første har hele tiden prøvd å ta kontakt, treffe meg, sendt nakenbilder. Jeg fortalte han for 3 mnd siden, at jeg hadde fått kjæreste og at vi ikke kunne ha noen flørtende tone. Men han har prøvd seg likevel, sendt nakenbilder for 1 uke siden. Jeg traff han helt tilfeldig på butikken i dag. Der sto han med flere pakker med bleier... hææ? Hva skjedde? 🤭 Han sa han hadde blitt pappa og at han gikk videre da jeg fortalte at jeg hadde fått meg kjæreste. Men en graviditet varer vell mer enn 3 mnd? 😅😅 og sender nakenbilder... Anonymkode: da484...78e
Anonym bruker Skrevet mandag kl 00:18 #2 Skrevet mandag kl 00:18 Han vite om han han fortsatt har draget. En gammel bekjent sendte meg bilder av seg selv. Ut av det blå. Han hadde visst gått ned i vekt. Jeg skrev noe ala så fin. Helt weird. Ute etter at jeg skulle si at han var bra nok. Høres ut som din ville vite om han fortsatt hadde draget. Anonymkode: ebdb3...029
Anonym bruker Skrevet mandag kl 05:14 #3 Skrevet mandag kl 05:14 La det nå endelig gå. Blokker ham, slutt å kose deg med at han fremdeles prøver. Sende nakenbilder er så vulgært at det er ikke til å tro. Anonymkode: a7bfe...9ec
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå