Anonym bruker Skrevet 28. august #1 Skrevet 28. august Bare jeg som får litt følelsen av «Kongens død - minutt for minutt» ? Blir litt på kanten hele opplegget. Jeg forstår folks behov for informasjon, men dette går over streken. Stakkars familie. Anonymkode: a8384...6b4
Anonym bruker Skrevet 28. august #2 Skrevet 28. august Ja kjente på det i går ihvertfall. Anonymkode: 8f53d...399
Anonym bruker Skrevet 28. august #3 Skrevet 28. august Enig! Hver eneste bevegelse fra de pårørende blir loggført nøye. Frekt. Anonymkode: c6cbe...7b3
Anonym bruker Skrevet 28. august #4 Skrevet 28. august Så ei i går som var forbannet på at utenladske media var der forran slottet, men hun er jo en del av årsaken. Jeg tenker at folk kunne ventet med å legge ned blomster. Når det gjelder media, så ja det føles ganske så bisart. Regner med de alt har artikkelen om "Kong Haralds liv i bilder" klar til å trykke publiser. Anonymkode: 57597...abf
Anonym bruker Skrevet 28. august #5 Skrevet 28. august De burde få slippe å få smurt ansiktene utover alle media nå, forferdelig. Ble overrasket ovet at det ble tatt bllde av Marius inne på sykehuset, når i alle dager begynte de å ra bilder der.Det er jo langt over grensen for hva sp, er greit.Jeg synes at det som skjer foran slottet og er litt fælt. han lever jo enda. Det gir meg en vond smak i munnen. Anonymkode: e3087...87c
Anonym bruker Skrevet 28. august #6 Skrevet 28. august Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Så ei i går som var forbannet på at utenladske media var der forran slottet, men hun er jo en del av årsaken. Jeg tenker at folk kunne ventet med å legge ned blomster. Når det gjelder media, så ja det føles ganske så bisart. Regner med de alt har artikkelen om "Kong Haralds liv i bilder" klar til å trykke publiser. Anonymkode: 57597...abf Alle store mediehus i Norge har nekrologer og bilder klare for de fleste «store» kjendiser i Norge. Dette gjelder ikke bare kongen. Folket krever at mediene er på med en gang nyheten kommer, og det er derfor naturlig at de har en versjon liggende. Anonymkode: b9c9e...9b5
Anonym bruker Skrevet 28. august #7 Skrevet 28. august Anonym bruker skrev (3 timer siden): Bare jeg som får litt følelsen av «Kongens død - minutt for minutt» ? Blir litt på kanten hele opplegget. Jeg forstår folks behov for informasjon, men dette går over streken. Stakkars familie. Anonymkode: a8384...6b4 Ja, sa det til noen kolleger i går at jeg følte det var «Kongens død - minutt for minutt». Og det er en merkelig ting å følge på en slik måte. At de følger det slik etter hans død, med alle ritualene som nå trer i kraft er en ting, men synes det var alt for tidlig å starte i går. Jeg reagerte også på all billedbruken og filmingen. En ting er å skrive at familien kom på besøk, men det å ta bilder av dem inne i bilene synes jeg ikke noe om. Anonymkode: 33259...fc7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå