Anonym bruker Skrevet 27. august #1 Skrevet 27. august I skrivende stund så er hovednyhetsoppslaget om en mor som nektet å kjøre sine barn til skolen. Hallo! Er det ikke annet å skrive om? Hva med å følge valget i Sverige eller på Island? Hva med litt undersøkende journalistikk om kriminelle gjenger eller fordeler og ulemer med EU? Hva med å undersøke om det som norske politker sier virkelig stemmer eller hva vi gir bistand til. De produserer jo knapt nok en nyhet selv, kun av og til kan man finne noe nyttig. Akkurat nå tror jeg kun de tjener på folkbsine vaner, men en liten endring der og de kommer til å falle som en stein. Dette gjelder også Dagbladet, Nrk og Aftenposten. Anonymkode: f6149...358
Anonym bruker Skrevet 27. august #2 Skrevet 27. august Jeg er enig med deg. Men nyheten under fra i går kan indikere et forsiktig trendskifte, hvor VG faktisk våger å fortelle hele sannheten om noe som normalt fører til berøringsangst: https://www.vg.no/nyheter/i/Wven4d/eks-psykiateren-sharok-ezazi-59-siktet-i-omfattende-narko-operasjon Anonymkode: 90bfa...257
Anonym bruker Skrevet 27. august #3 Skrevet 27. august Jeg synes at den artikkelen om moren som ikke ville kjøre datteren til skolen er ganske viktig, en artikkel alle foreldre burde lese. Anonymkode: 57d55...9ae
Anonym bruker Skrevet 27. august #4 Skrevet 27. august Anonym bruker skrev (1 time siden): Jeg synes at den artikkelen om moren som ikke ville kjøre datteren til skolen er ganske viktig, en artikkel alle foreldre burde lese. Anonymkode: 57d55...9ae Godt mulig den er nyttig, men den burde da heller blitt publisert i et ukeblad eller en egen underspalte som f.eks. kunne hatt navnet: "Foreldre". Anonymkode: f6149...358
Anonym bruker Skrevet 27. august #5 Skrevet 27. august Anonym bruker skrev (22 minutter siden): Godt mulig den er nyttig, men den burde da heller blitt publisert i et ukeblad eller en egen underspalte som f.eks. kunne hatt navnet: "Foreldre". Anonymkode: f6149...358 Nei, det burde den ikke. Anonymkode: 57d55...9ae
Anonym bruker Skrevet 27. august #6 Skrevet 27. august Anonym bruker skrev (11 minutter siden): Nei, det burde den ikke. Anonymkode: 57d55...9ae Greit, men da kan de ikke klage på alternative media for at de mister lesere. Anonymkode: f6149...358
Anonym bruker Skrevet 27. august #7 Skrevet 27. august Artikkelen om moren er absolutt høyaktuell og en tankevekker. Men du må skjønne at ikke ALLE nyhetssaker treffer alle, til enhver tid. Jeg leser sjelden sportsnyheter f.eks. Anonymkode: 4da2a...396
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå