Anonym bruker Skrevet torsdag kl 06:29 #1 Skrevet torsdag kl 06:29 Hvilken erfaring har du med å ha vaskehjelp i huset? Anonymkode: baeb2...190
Anonym bruker Skrevet torsdag kl 06:52 #2 Skrevet torsdag kl 06:52 Fantastisk, verdt hver krone. Da ungene var små hadde vi vaskehjelp annenhver uke. Dvs at hverdagsvasken som å tørke over vask og do tok jeg jevnlig selv, men skrubbing av dusjkabinettet tok dem. Sånn var det i alle rom. Jeg måtte støvsuge gulvet og sofaen et par ganger i uka, men å støvsuge under sofaen og vaske gulvet tok de. Vi hadde altså ikke vaskehjelp til overflatevask hele tiden, men til grundig vask annenhver uke. Anonymkode: 527c8...21e
Kira Skrevet torsdag kl 08:50 #3 Skrevet torsdag kl 08:50 Jeg er en av de få som mislikte det skikkelig. Det ble absolutt rent og pent, flinke folk. Men hater å ha folk romsterende rundt i hele huset, og spesielt når det ikke var rent 🤪🙈 Derfor avsluttet jeg etter noen ganger. Min foreldre derimot har samme byrå, og de er strålende fornøyd. De har dem annen hver uke, uken i mellom tar barnebarn seg av vasken.
amandine Skrevet torsdag kl 09:05 #4 Skrevet torsdag kl 09:05 Jeg er som Kira, jeg. Il ikke ha fremmede folk i skitt og rot hjemme hos meg. Vi prøver å ha det ok på det jevne istedenfor. Hadde vaskehjelp en stund pga sykdom men jeg og vi ble aldri komfortable med det.
Anonym bruker Skrevet torsdag kl 09:19 #5 Skrevet torsdag kl 09:19 Vi hadde det da barna var små. Fantastisk! Jeg har ingen problemer med å ha folk i huset. Nå er barna tenåringer- nå må de være med å holde huset ryddig og tilstrekkelig rent. Anonymkode: 3b642...fe0
Anonym bruker Skrevet torsdag kl 10:30 #6 Skrevet torsdag kl 10:30 Jeg fikk akkurat sms at huset er ferdig vasket nå. Nyyydelig!! To flinke damer som vasker grundig og gjør også det lille ekstra! Verdt hver krone! Anonymkode: d5b58...433
Anonym bruker Skrevet torsdag kl 11:21 #7 Skrevet torsdag kl 11:21 Har ikke vaskehjelp av den enkle grunn at jeg ikke vil ha folk i huset. Hadde jeg vært vaskehjelp hadde jeg snoka, og det er jeg 100% sikker på at de gjør. Jeg har dog en robotstøvsuger og har ikke verken støvsuga eller vaska gulv siden oktober i fjor. Eller jo. En gang til jul. Det er skinnende rent hver dag! Noe som vises godt på sokkene til ungene 😆 Anonymkode: 00764...f98
Anonym bruker Skrevet torsdag kl 13:31 #8 Skrevet torsdag kl 13:31 Elsker det! Har hatt det i mange år, og det har gitt meg litt bedre samvittighet og litt mer tid ettersom jeg har barn som har behov for ekstra oppfølging. Da er i alle fall ikke husvasken noe jeg har trengt å bekymre meg over. Og gleden over dét er større enn bekymringen for snok! Ikke at jeg har noen eksplosive hemmeligheter å skjule heller. Anonymkode: 8731a...4de
Anonym bruker Skrevet torsdag kl 14:14 #9 Skrevet torsdag kl 14:14 Det hadde virkelig ikke vært noe problem for meg å ha folk i huset for å vaske. Det er aldri så skittent at jeg er flau, og en vaskehjelp forventer da ikke å finne ting prikkfritt. Og snoke må de gjerne gjøre, det er ikke en ting i vårt hus noen kunne finne spennede. Men enn så lenge har jeg en mann som liker å vaske og han gjør det helt gratis, så vaskehjelp er ikke nødvendig. Anonymkode: f37dd...1e3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå