Gå til innhold

Vaskehjelp

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken erfaring har du med å ha vaskehjelp i huset?

Anonymkode: baeb2...190

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fantastisk, verdt hver krone.

Da ungene var små hadde vi vaskehjelp annenhver uke.

Dvs at hverdagsvasken som å tørke over vask og do tok jeg jevnlig selv, men skrubbing av dusjkabinettet tok dem.

Sånn var det i alle rom. Jeg måtte støvsuge gulvet og sofaen et par ganger i uka, men å støvsuge under sofaen og vaske gulvet tok de.

Vi hadde altså ikke vaskehjelp til overflatevask hele tiden, men til grundig vask annenhver uke.

Anonymkode: 527c8...21e

Skrevet

Jeg er en av de få som mislikte det skikkelig. Det ble absolutt rent og pent, flinke folk. Men hater å ha folk romsterende rundt i hele huset, og spesielt når det ikke var rent 🤪🙈 Derfor avsluttet jeg etter noen ganger. Min foreldre derimot har samme byrå, og de er strålende fornøyd. De har dem annen hver uke, uken i mellom tar barnebarn seg av vasken. 

Skrevet

Jeg er som Kira, jeg. Il ikke ha fremmede folk i skitt og rot hjemme hos meg. Vi prøver å ha det ok på det jevne istedenfor. Hadde vaskehjelp en stund pga sykdom men jeg og vi ble aldri komfortable med det.

Skrevet

Vi hadde det da barna var små. Fantastisk! Jeg har ingen problemer med å ha folk i huset. Nå er barna tenåringer- nå må de være med å holde huset ryddig og tilstrekkelig rent.

Anonymkode: 3b642...fe0

Skrevet

Jeg fikk akkurat sms at huset er ferdig vasket nå. Nyyydelig!! To flinke damer som vasker grundig og gjør også det lille ekstra! Verdt hver krone!

Anonymkode: d5b58...433

Skrevet

Har ikke vaskehjelp av den enkle grunn at jeg ikke vil ha folk i huset. Hadde jeg vært vaskehjelp hadde jeg snoka, og det er jeg 100% sikker på at de gjør. Jeg har dog en robotstøvsuger og har ikke verken støvsuga eller vaska gulv siden oktober i fjor. Eller jo. En gang til jul. Det er skinnende rent hver dag! Noe som vises godt på sokkene til ungene 😆

Anonymkode: 00764...f98

Skrevet

Elsker det! Har hatt det i mange år, og det har gitt meg litt bedre samvittighet og litt mer tid ettersom jeg har barn som har behov for ekstra oppfølging. Da er i alle fall ikke husvasken noe jeg har trengt å bekymre meg over. Og gleden over dét er større enn bekymringen for snok! Ikke at jeg har noen eksplosive hemmeligheter å skjule heller. 

Anonymkode: 8731a...4de

Skrevet

Det hadde virkelig ikke vært noe problem for meg å ha folk i huset for å vaske. Det er aldri så skittent at jeg er flau, og en vaskehjelp forventer da ikke å finne ting prikkfritt. Og snoke må de gjerne gjøre, det er ikke en ting i vårt hus noen kunne finne spennede. 

Men enn så lenge har jeg en mann som liker å vaske og han gjør det helt gratis, så vaskehjelp er ikke nødvendig. 

Anonymkode: f37dd...1e3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...