Gå til innhold

38 og lyst på siste baby🙈

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dater en fyr bare, så skal vel mye til. Lyst på et barn nå i siste liten. Høres kanskje egoistisk men også kjent ut? 

Anonymkode: bd88c...eb9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner flere som har fått barn etter fylte 40. Meg selv, blant annet. Men det var langt tyngre enn da jeg fikk barn som ung.

Anonymkode: 87457...552

Skrevet

Jeg fikk nr tre da jeg var 41 og det har kun vært glede. Tålte nattevåk og trassalder overraskende godt, og nå nyter jeg å ha ungdom i hus, mange år etter at de eldste flyttet ut.

Men jeg fikk barn med ektemann gjennom 20 år, jeg hadde aldri tatt sjansen på å skape ny familie med en jeg ikke kjente ut og inn. Når man er såpass opp i årene kan ting skje, og da må jeg være trygg på at jeg har en mann som virker å støtte meg på 

Anonymkode: 315c5...7c0

Skrevet

Ikke noe problem å få barn i begynnelsen av 40-årene, men før du tenker mer på det, kanskje du bør få et litt mer etablert forhold til mannen annet enn bare å date

Anonymkode: 94f40...029

Skrevet

Jeg kjenner meg ikke igjen. Jeg fikk siste barn (nr. 3) som 35-åring. Har ikke på noe tidspunkt senere ønsket flere. Snarere tvert imot.

Jeg hadde i hvert fall ikke laget et barn med noen jeg bare datet.

Anonymkode: 0f965...b1e

Skrevet

Hadde aldri verden bevisst laget en lappeteppefamilie sent i livet.

Jeg personlig har også helt bevisst valgt bort tanken på en atpåklatt.

Jeg har selv en søster som er 15 år yngre enn meg, mens mannen min er 14 år yngre enn sin eldste bror. Så vi har begge vokst opp i familier med stor aldersspredning og var helt enig om at vi ikke ønsket det selv.

Å få barn med flere forskjellige menn er også uaktuelt for meg, det er langt mellom de lykkelige lappeteppefamiliene, det er mange utfordringer.

Det å få barn sent er ikke noe problem i seg selv da, svigermor var 40 da mannen min ble født.

Anonymkode: b3546...5af

Skrevet

Hadde ikke skjedd. Jeg er 41 og yngste er 13. Det finnes ikke en eneste ting jeg savner med å ha små barn. Fjerna livmora for 2 år siden og det er det beste jeg har gjort noensinne. Trenger ikke bekymre meg for at jeg kanskje blir gravid ved ett uhell. Skape ny familie så sent i livet er ikke noe jeg hadde tenkt ett sekund på engang

Anonymkode: 31b37...a11

Skrevet

Ikke noe problem å få barn som 38 åring! Fikk barn som 39 åring. Første barn som 30 åring. Ingen stor forskjell hverken i graviditet el småbarnsårene. Eller jo… babyn som kom ved 39 var «enklere» og sov mer så sånn sett var det en enkel barselperiode som 39 åring. Kjør på 🙂

Anonymkode: 84e82...c86

Skrevet
Anonym bruker skrev (38 minutter siden):

Ikke noe problem å få barn som 38 åring! Fikk barn som 39 åring. Første barn som 30 åring. Ingen stor forskjell hverken i graviditet el småbarnsårene. Eller jo… babyn som kom ved 39 var «enklere» og sov mer så sånn sett var det en enkel barselperiode som 39 åring. Kjør på 🙂

Anonymkode: 84e82...c86

Vet du ikke at når du har rundet 30 er du en gammel, rynkete, gråhåret dame? Da er det for sent å få barn! I alle fall hvis vi skal tro dette forumet.

Anonymkode: 6be23...77e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...