Anonym bruker Skrevet søndag kl 21:40 #1 Skrevet søndag kl 21:40 Jeg har 4 barn. Tvillinger på 7, (jente og gutt). Gutt 9 og gutt 15 Soverom: 1 stort i 1 etg med eget bad. 2 "vaniige" relativt store i 2.etg. 1 Soverom med balkong. I tillegg har jeg en garasje med uinnredet loft. Hvordan bør jeg plassere oss? Anonymkode: 9c690...c71
Anonym bruker Skrevet søndag kl 22:05 #2 Skrevet søndag kl 22:05 Hadde bygd om det ene vanlige til to små, med en lettvegg, og gitt hvert sitt til tvillingene, gitt det andre vanlige til 9-åringen, valgt selv av de resterende, og gitt det siste til 15-åringen. Anonymkode: d9c92...537
Anonym bruker Skrevet søndag kl 22:06 #3 Skrevet søndag kl 22:06 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Hadde bygd om det ene vanlige til to små, med en lettvegg, og gitt hvert sitt til tvillingene, gitt det andre vanlige til 9-åringen, valgt selv av de resterende, og gitt det siste til 15-åringen. Anonymkode: d9c92...537 …hvis ikke noen har lyst til å bo på loftet i garasjen da. Anonymkode: d9c92...537
Anonym bruker Skrevet i går, 04:45 #4 Skrevet i går, 04:45 Om to år flytter eldstemann ut i garasjeloftet. Da tar du soverommet med eget bad, jenta får rom med balkong og gutta hvert sitt av de siste. Fram til eldstemann er klar for garasjeloftet, så deler tvillinger, eller guttene, rom. Anonymkode: d77dc...f2c
Anonym bruker Skrevet i går, 07:01 #6 Skrevet i går, 07:01 Jeg hadde ønsket balkongen for meg selv, elsker morgenkaffe ute. 15-åringen kan få 1. etg, og de tre barna deler de to siste rommene slik det passer best. Anonymkode: 355b6...c7c
Anonym bruker Skrevet i går, 09:04 #7 Skrevet i går, 09:04 Jeg hadde delt av et av rommene, det går an å dele også rom med ett vindu i to med en lettvegg. Så hadde tvillingene fått hvert sitt lille rom. Jeg synes barna skal få hvert sitt rom. Rommet med bad hadde jeg tatt selv, deilig med eget bad. Rommet over garasjen hadde jeg satt istand til et vennebesøksrom. Laget en stue med TV, kanskje noen spillkonsoller o.l. også kunne alle barna brukt den til å ha venner på besøk. Jeg har også fire barn og en stor kjellerstue med egen inngang. Den har blitt brukt så utrolig mye, barna samles ofte der de har et eget sted å være. Jeg har i alle år kost meg med å ha gårdsplassen full av sykler, mopeder/lette motorsykler og etterhvert biler. Det er folk i den kjellerstua hver eneste helg og ofte i hverdagen også. Anonymkode: f6cdd...7dd
Anonym bruker Skrevet 4 timer siden #8 Skrevet 4 timer siden Anonym bruker skrev (På 24.8.2026 den 11.04): Jeg hadde delt av et av rommene, det går an å dele også rom med ett vindu i to med en lettvegg. Så hadde tvillingene fått hvert sitt lille rom. Jeg synes barna skal få hvert sitt rom. Rommet med bad hadde jeg tatt selv, deilig med eget bad. Rommet over garasjen hadde jeg satt istand til et vennebesøksrom. Laget en stue med TV, kanskje noen spillkonsoller o.l. også kunne alle barna brukt den til å ha venner på besøk. Jeg har også fire barn og en stor kjellerstue med egen inngang. Den har blitt brukt så utrolig mye, barna samles ofte der de har et eget sted å være. Jeg har i alle år kost meg med å ha gårdsplassen full av sykler, mopeder/lette motorsykler og etterhvert biler. Det er folk i den kjellerstua hver eneste helg og ofte i hverdagen også. Anonymkode: f6cdd...7dd Takk for tips. Høres veldig koselig ut 🥰 Anonymkode: 9c690...c71
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå