Anonym bruker Skrevet søndag kl 12:03 #1 Skrevet søndag kl 12:03 Trenger tips til hva vi kan gi til vår datter som blir 25 år. Hvilken prisklasse har dere lagt dere på? Anonymkode: de65c...af7
Anonym bruker Skrevet søndag kl 13:17 #2 Skrevet søndag kl 13:17 Er 25 spesielt? Har bare gitt ekstra ved 18 og 20. er 25 og en greie? Anonymkode: 2accc...ad4
Anonym bruker Skrevet søndag kl 13:20 #3 Skrevet søndag kl 13:20 Vi ga som vanlig til 25 års dagen. Vi markerer kun 18 år ekstra i tillegg til runde dager. Anonymkode: 08ad8...5e2
Anonym bruker Skrevet søndag kl 14:27 #4 Skrevet søndag kl 14:27 Vi gir litt ekstra bare på runde dager. Eldste sønn ble 25 år i våres og ønsket seg høytrykkspyler, så det fikk han. Vi gir gaver for sånn ca mellom 1.000 og 3.000 kr, litt etter hva de ønsker seg eller trenger. Ikke så nøye på at det alltid er likt, det jevner seg ut på sikt. Anonymkode: 2c98b...f2c
Anonym bruker Skrevet søndag kl 14:56 #5 Skrevet søndag kl 14:56 Ingenting spesielt. Anonymkode: 1a12a...e5c
amandine Skrevet søndag kl 15:45 #6 Skrevet søndag kl 15:45 Guttene får bunad til 25-årsdagene sine, jentene får velge et arvesmykke fra smykkeskrinet mitt, omvendt fra konfirmasjonen. Da fikk jentene bunad og guttene arvesmykker.
Anonym bruker Skrevet tirsdag kl 22:03 #7 Skrevet tirsdag kl 22:03 Mine er nå 14 og 18. Jeg har opprettet to aksjesparekontoer, der de skal få overført en hver. Enten får begge sine det året eldste fyller 25 eller så får begge det på sine 25-års dager. Sparer i et fond til hver av de. Jeg gjør det på denne måten for at de skal kunne fortsette sparingen på disse fondene i sitt navn, uten å utløse skatt ved overføring. Det skal ikke være noen voldsomt stor gave, men håper å sette inn 10.000,- til hver innen den tid. Vi bruker ikke å gi så voldsomme gaver, så i vår målestokk er den en veldig stor gave. Anonymkode: 566d9...a32
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå