Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har tørketrommel for første gang i midt liv, men blir gal av alt støvet som svever rundt når jeg tømmer filteret.

Støvet jeg snakker om ligger liksom i kriker og kroker i filterbeholderen. Det er enkelt å fjerne det som har pakket seg sammen som tydelig er lo.

Noen som har funnet en løsning på dette? Jeg har for øvrig en Electrolux-maskin, hvis det har noe å si i forhold til type filter.

Anonymkode: 2714c...bd2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, jeg er også fryktelig dårlig på å lese over teksten før jeg trykker send, og har derfor ikke kontroll på alle autokorrekturene telefonen leverer…

Skrevet

Har ikke tørketrommel selv, kan ikke fordra trommel av nettopp slike årsaker. Men, det er vel statisk elektrisitet som gjør det? Hva om du dusjer svært lett med vann fra en sprayflaske? Gjerne en sånn til ansiktet som man kjøper på apoteket. 

Anonymkode: 1a6ab...bf5

Skrevet

Jeg fjerner det du kaller lo, og lar vanligvis resten være. Tar det skikkelig en gang i blant. 

Anonymkode: 5c44b...43a

Skrevet

Men støvet begynner å sveve i det jeg åpner filteret, så problemet er der uansett om jeg forsøker å ta det bort eller lar det være.

Kanskje en fuktig klut eller noe vil dempe det, men da må jeg kanskje vente til det har tørket helt før jeg setter det inn igjen og kjører neste runde?

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Kanskje en fuktig klut eller noe vil dempe det, men da må jeg kanskje vente til det har tørket helt før jeg setter det inn igjen og kjører neste runde?

Hvorfor det?

Klærne er jo uansett våte. 

Skrevet

Hehe, klærne er jeg ikke bekymret for. Men om filteret må være helt tørt for å slippe lo gjennom.

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Hehe, klærne er jeg ikke bekymret for. Men om filteret må være helt tørt for å slippe lo gjennom.

Mulig vi snakker forbi hverandre, men når trommelen starter er klærne våte og da er jo også filteret vått. 

Skrevet

Samme problem her. Jeg har nå kjøpt en luftrenser for å få støvmengden ned.

Anonymkode: 0540c...515

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...