Gladjente00 Skrevet 21. august #1 Skrevet 21. august Jeg har slitt med veldig svimmelhet og jeg skal snart ha menstruasjon. Men dette er ikke så vanlig for meg og sp ekstremt Itillegg. Sjekket blodtrykket og det var helt fint. Blir svimmel når jeg ligger og snur hodet og hvis jeg reiser meg opp. Igår var den verste dagen. Gikk rundt og rundt. Er snart 42 år og går også på betablokker.
Anonym bruker Skrevet 21. august #2 Skrevet 21. august Er du ny på betablokkere? Jeg prøvde betablokkere, men måtte slutte for jeg ble veldig svimmel og utrolig tung i pusten og kroppen. Svimmelhet er en ganske vanlig bivirkning. Anonymkode: db08d...0f0
Gladjente00 Skrevet 21. august Forfatter #3 Skrevet 21. august Anonym bruker skrev (56 minutter siden): Er du ny på betablokkere? Jeg prøvde betablokkere, men måtte slutte for jeg ble veldig svimmel og utrolig tung i pusten og kroppen. Svimmelhet er en ganske vanlig bivirkning. Anonymkode: db08d...0f0 Jeg har gått på de i 3 år, men har trappet ned og opp igjen på dose i mai i år
Anonym bruker Skrevet 21. august #4 Skrevet 21. august Gladjente00 skrev (7 minutter siden): Jeg har gått på de i 3 år, men har trappet ned og opp igjen på dose i mai i år hmm, hva med krystallsyke. Anonymkode: db08d...0f0
Gladjente00 Skrevet 21. august Forfatter #5 Skrevet 21. august Anonym bruker skrev (1 minutt siden): hmm, hva med krystallsyke. Anonymkode: db08d...0f0 Ja har tenkt på det også men er ikke helt sikker.. var helt ekstremt i går.. mindre i dag men helt sånn uten videre kommer det og det får totalt rundt for meg. Skikkelig skremmende.
Anonym bruker Skrevet 21. august #6 Skrevet 21. august Gladjente00 skrev (13 minutter siden): Ja har tenkt på det også men er ikke helt sikker.. var helt ekstremt i går.. mindre i dag men helt sånn uten videre kommer det og det får totalt rundt for meg. Skikkelig skremmende. Det skjønner jeg godt. Jeg blir skikkelig svimmel pga migrene, men jeg vet jo hvor det kommer fra. Jeg hadde syntes det var skikkelig ekkelt hvis ikke visste det, Det er skremmende når det blir aå ekstremt. men det er jo og ekstremt hemmende. Gjorde ikke legen noe annet enn å ta blodtrykket? Anonymkode: db08d...0f0
Gladjente00 Skrevet 21. august Forfatter #7 Skrevet 21. august Anonym bruker skrev (20 minutter siden): Det skjønner jeg godt. Jeg blir skikkelig svimmel pga migrene, men jeg vet jo hvor det kommer fra. Jeg hadde syntes det var skikkelig ekkelt hvis ikke visste det, Det er skremmende når det blir aå ekstremt. men det er jo og ekstremt hemmende. Gjorde ikke legen noe annet enn å ta blodtrykket? Anonymkode: db08d...0f0 Ble tatt blodprøver også.. ja det er skikkelig skummelt for jeg hater å miste kontroll over meg selv. Har heller aldri besvimt før men føler nå det har vært veldig nære. Måtte på toaletter her nå og min datter måtte hjelpe meg ut for det gikk så rundt plutselig.
Anonym bruker Skrevet 22. august #8 Skrevet 22. august Jeg blir svimmel hvis jeg er stiv i nakken og skuldre Anonymkode: 76107...28b
Anonym bruker Skrevet 22. august #9 Skrevet 22. august Hvis dette ikke gir seg rimelig fort, så må du få sjekket deg for krystallsyke, og "alt mulig annet". Å bli så svimmel er jo ikke bare ubehagelig, det kan jo være farlig. God bedring! Anonymkode: fa070...1ac
Anonym bruker Skrevet 22. august #10 Skrevet 22. august Gladjente00 skrev (18 timer siden): Jeg har gått på de i 3 år, men har trappet ned og opp igjen på dose i mai i år Jeg tror det er betablokkene. Jeg ble anbefalt en kort periode med dette, siden hjerteslagene ble så langsomme. Måtte trappe ned før slutt. Bråstopp kan iverstefall være farlig for hjerte. Jeg hadde prøvd å stoppe de å se? Anonymkode: efe6f...a8d
Anonym bruker Skrevet 22. august #11 Skrevet 22. august Anonym bruker skrev (11 timer siden): Hvis dette ikke gir seg rimelig fort, så må du få sjekket deg for krystallsyke, og "alt mulig annet". Å bli så svimmel er jo ikke bare ubehagelig, det kan jo være farlig. God bedring! Anonymkode: fa070...1ac Tusen takk.. er nok krystall syken jeg har fått ja.. så typisk! Anonymkode: b279c...630
Anonym bruker Skrevet 22. august #12 Skrevet 22. august Anonym bruker skrev (8 timer siden): Jeg tror det er betablokkene. Jeg ble anbefalt en kort periode med dette, siden hjerteslagene ble så langsomme. Måtte trappe ned før slutt. Bråstopp kan iverstefall være farlig for hjerte. Jeg hadde prøvd å stoppe de å se? Anonymkode: efe6f...a8d Er krystallsyken jeg har fått.. så nå blir det øvelser … Anonymkode: b279c...630
Anonym bruker Skrevet 23. august #13 Skrevet 23. august Anonym bruker skrev (7 timer siden): Er krystallsyken jeg har fått.. så nå blir det øvelser … Anonymkode: b279c...630 Ikke sikker på om det er kjempelurt å selvdiagnostisere... Anonymkode: dc5f5...e40
Anonym bruker Skrevet 23. august #14 Skrevet 23. august Anonym bruker skrev (9 timer siden): Er krystallsyken jeg har fått.. så nå blir det øvelser … Anonymkode: b279c...630 Gå til legen heller. Anonymkode: efe6f...a8d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå