Gå til innhold

Trist å avslutte hos han

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kommer til å få hets... Jeg vet.

Sitter veldig langt inne å si (etisk feil), burde jo være en bra ting iom at jeg de siste 6årene har hatt HpV. Gått til en mannlig, fin gyn, var en trygghet på en måte. Aldri seksulisert han eller prøvd meg, bare så det er nevnt. Jeg bare har likt han på alle måter, snill og landet på jorda. Hvert år så jeg han og grugledet meg til timen, litt fordi det var litt alvorlig sak men også fordi det var han var snill og tok meg så godt imot. Nå på siste prøve var alt fint, Hpv er borte og jeg har avsluttet hos han. 5år til neste sceeening hos vanlig lege. Er jeg helt rar som likte han? Helt unormal og teit som vil savne han og aldri få se han igjen? Eller er det ok å kjenne på det bare😏 Mulig hormonell og dagsform. 

Anonymkode: 32f2c...7c9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er helt normalt, og også grunnen til at leger ikke får innlede et forhold til pasientene sine.

Det kan skje med alle typer lege, om de er psykolog, gynekolog eller indremedisiner spiller ingen rolle. Det er det å bli møtt med empati og forstålse, samtidig som legene ofte er flinke med mennesker og er behagelige å være hos.

Det utløser noe hos mange pasienter som ikke er forelskelse, men det ligner. Derfor er det veldig lett for gode leger å utnytte pasient/lege forholdet, og derfor er det forbudt ved lov.

Anonymkode: af087...aa9

Skrevet
Anonym bruker skrev (27 minutter siden):

Det er helt normalt, og også grunnen til at leger ikke får innlede et forhold til pasientene sine.

Det kan skje med alle typer lege, om de er psykolog, gynekolog eller indremedisiner spiller ingen rolle. Det er det å bli møtt med empati og forstålse, samtidig som legene ofte er flinke med mennesker og er behagelige å være hos.

Det utløser noe hos mange pasienter som ikke er forelskelse, men det ligner. Derfor er det veldig lett for gode leger å utnytte pasient/lege forholdet, og derfor er det forbudt ved lov.

Okei, ja jeg vet ikke hva som går av meg. Ham har fulgt meg opp i 6år, selv det kun var 1-2 ganger i året. Barnslig av meg men kjipt å aldri se han igjen. Det er jo uhørt å ha relasjon til han eller på noen som helst kontakt om ett par år vel.. 

Skrevet
2 hours ago, Anonym bruker said:

Okei, ja jeg vet ikke hva som går av meg. Ham har fulgt meg opp i 6år, selv det kun var 1-2 ganger i året. Barnslig av meg men kjipt å aldri se han igjen. Det er jo uhørt å ha relasjon til han eller på noen som helst kontakt om ett par år vel.. 

Det er det

Anonymkode: 05df2...ca6

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 timer siden):

Er det lett for de? Aldri med de jeg har møtt. Det jeg er svak for er at de er omsorgsfulle men har proforsjonell holdning og aldri følt på annet. For meg helt uoppnåelig. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...