Anonym bruker Skrevet torsdag kl 07:44 #1 Skrevet torsdag kl 07:44 Jeg har akkurat startet i en ny jobb hvor jeg kler meg bittelitt penere enn jeg har gjort før. Har kjøpt meg loafers og jeg ønsker ikke at sokker skal synes i de i det heletatt. Så har kjøpt sånne no-show sokker, men problemet er at de i løpet av dagen sklir av foten og krøller seg under foten som gjør at jeg bare må ta de av og gå uten. Synes det er behagelig å gå uten deg er ikke det, men redd for lukt å saHva gjør dere andre som bruker loafers type sko? Går dere bare uten sokker i de? Anonymkode: f6b60...214
Anonym bruker Skrevet torsdag kl 07:45 #2 Skrevet torsdag kl 07:45 Prøv flere merker av de usynlige. Det er stor forskjell på hvor gode de er på å holde seg der de skal. Og du sliter mye mer på skoen om du går uten. Gratulerer med ny jobb, forresten! Anonymkode: f4f37...8a9
Anonym bruker Skrevet torsdag kl 08:03 #3 Skrevet torsdag kl 08:03 Anonym bruker skrev (16 minutter siden): Prøv flere merker av de usynlige. Det er stor forskjell på hvor gode de er på å holde seg der de skal. Og du sliter mye mer på skoen om du går uten. Gratulerer med ny jobb, forresten! Anonymkode: f4f37...8a9 Tusen takk 😊 Har du noen anbefalinger på merket som du synes virker? Anonymkode: f6b60...214
Anonym bruker Skrevet torsdag kl 08:09 #4 Skrevet torsdag kl 08:09 Anonym bruker skrev (5 minutter siden): Tusen takk 😊 Har du noen anbefalinger på merket som du synes virker? Anonymkode: f6b60...214 Ikke meg du spør, men slazenger passer godt på mine bein. Anonymkode: 92cb2...c14
Anonym bruker Skrevet torsdag kl 10:03 #5 Skrevet torsdag kl 10:03 Anonym bruker skrev (1 time siden): Tusen takk 😊 Har du noen anbefalinger på merket som du synes virker? Anonymkode: f6b60...214 Der ligger problemet... jeg husker ikke fra gang til gang og noen endrer jo oppskriften sin også. Anonymkode: f4f37...8a9
Anonym bruker Skrevet torsdag kl 12:35 #6 Skrevet torsdag kl 12:35 Anonym bruker skrev (4 timer siden): Ikke meg du spør, men slazenger passer godt på mine bein. Anonymkode: 92cb2...c14 Takk skal sjekke de ut🙂 Anonymkode: f6b60...214
Anonym bruker Skrevet torsdag kl 12:35 #7 Skrevet torsdag kl 12:35 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Der ligger problemet... jeg husker ikke fra gang til gang og noen endrer jo oppskriften sin også. Anonymkode: f4f37...8a9 Takk uansett 🙂 Anonymkode: f6b60...214
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå