Anonym bruker Skrevet 17. august #1 Skrevet 17. august Går dere på visninger på hus dere ikke skal kjøpe akkurat nå? Men i samme område dere har tenkt? Jeg skal selge huset men det blir ikke før om ett år. Det er ikke i dette området jeg bor nå men to timer kjørevei unna. Så da blir det mye frem og tilbake hvis jeg skal se nå? Anonymkode: f753f...061
Anonym bruker Skrevet 17. august #2 Skrevet 17. august Er det vanlig å gå på visninger før? Anonymkode: f753f...061
Anonym bruker Skrevet 17. august #3 Skrevet 17. august Har gjort det, ja, for å få et inntrykk. Anonymkode: f2c6e...d29
Anonym bruker Skrevet 18. august #4 Skrevet 18. august Nei, går kun på aktuelle visninger. Dvs de vi trodde var aktuelle, men tror vi var på minst 10 visninger før vi kjøpte nå i våres. Området kan man se på mens man går tur, du trenger ikke gå rundt i folk sine hus for å få en formening om du ønsker å bo i det nabolaget. Anonymkode: 247e9...96d
Anonym bruker Skrevet 18. august #5 Skrevet 18. august Nei, følger bare med på Finn Anonymkode: 669b6...9a0
TheWitch Skrevet 18. august #6 Skrevet 18. august Anonym bruker skrev (3 timer siden): Nei, går kun på aktuelle visninger. Dvs de vi trodde var aktuelle, men tror vi var på minst 10 visninger før vi kjøpte nå i våres. Området kan man se på mens man går tur, du trenger ikke gå rundt i folk sine hus for å få en formening om du ønsker å bo i det nabolaget. Anonymkode: 247e9...96d Det må da bare være bra for selger om det kommer mange på visning, det setter jo et press på eventuelle kjøpere også. Jeg tenker at det ikke er noe galt i å gå på visninger, men siden det er en stund til ville jeg kun gått på de som virket ekstremt aktuelle.
Anonym bruker Skrevet 19. august #7 Skrevet 19. august Anonym bruker skrev (På 17.8.2026 den 21.30): Går dere på visninger på hus dere ikke skal kjøpe akkurat nå? Men i samme område dere har tenkt? Jeg skal selge huset men det blir ikke før om ett år. Det er ikke i dette området jeg bor nå men to timer kjørevei unna. Så da blir det mye frem og tilbake hvis jeg skal se nå? Anonymkode: f753f...061 Det avhenger helt av hvor mye tid du har og hva interessen din er. Jeg selv ville aldri kjørt to timer for å se på et hus som ikke var aktuelt å kjøpe. Veldig kjedelig om det er drømmehuset og jeg visste at jeg ikke har mulighet til å kjøpe nå. Da ville jeg heller lagret annonsene i en egen mappe på Finn og fulgt med på om husene ble solgt eller om det var en mulighet når jeg hadde mulighet til å kjøpe 😊 Anonymkode: 7c089...1ab
Anonym bruker Skrevet 19. august #8 Skrevet 19. august Nei. Gidder ikke bruke tid og penger på å gå på visninger når jeg uansett ikke skal kjøpe nå. Å kjøre til stedet noen ganger for å se på området kunne jeg gjort, men om jeg allerede hadde bestemt meg for å flytte dit vil jeg anta at jeg allerede visste noe om området ettersom jeg ønsker å bosette meg der Anonymkode: ede95...dd8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå