Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Liker dere den nye versjonen?  

Jeg skjønner ikke helt hvorfor det er så mye greier. Så masse styr. Og kjedelig uten marked. 

Anonymkode: cc598...1ef

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For å fange seere. Jeg har aldri likt farmen. Eller, jeg likte farmen den første sesongen frem til det nest siste avsnittet, da de to mennene slo seg sammen for å slå ut hun kvinnen, bare fordi hun var kvinne, sånn at ingen av de skulle tape mot en kvinne. Etter det har de lagt inn falske ting som "tyv som kom og stjal av maten vår". Men de er jo ikke skuespillere så disse småsmilene når de forteller og toneleiet i stemmen avslørte jo hva som skjedde, at det hele var falskt.

Anonymkode: fc1ae...0a6

Skrevet

Snart er vel bare Mesternes mester igjen som en ren konkurransedrevet reality? 

Det sosiale spillet, og utspillet, tar større og større plass. De har vel kommet frem til at det er det som selger, at det er det som skaffer mest seere. Men jeg personlig synes det har gått for langt.

Jeg har ikke sett Farmen på mange år, jeg synes det ble kjedelig. Det er vel også en greie, de skal gå 100 år tilbake i tid, og når det var tiden før strøm, før innlagt vann, før traktor osv ble det jo ganske spennende. Men 100 år tilbake blir mer og mer likt dagen i dag, teknologien har gått fort, men den går jo litt i rykk og napp, og ikke like fort hele tiden.

Så for å beholde seere må de fornye seg på andre fronter, så det er vel det de prøver på da. Jeg gidder ikke se lenger, de har mistet meg på veien.

Anonymkode: 7d492...393

Skrevet

Liker ikke det nye konseptet 

Anonymkode: 5f6b6...350

Skrevet

Forvirrende at de har 3 grupper, uten å vite hvem som tilhører hvilken gruppe. For oss seere kan det bli vanskelig å følge. Hadde de hatt gule, røde og blå bånd, ville det ha vært lettere å se. Også synes jeg det ble rotete med storbonden som skulle være storbonde hele tiden men så skulle hun visst ikke det likevel?

Anonymkode: f1e74...632

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Forvirrende at de har 3 grupper, uten å vite hvem som tilhører hvilken gruppe. For oss seere kan det bli vanskelig å følge. Hadde de hatt gule, røde og blå bånd, ville det ha vært lettere å se. Også synes jeg det ble rotete med storbonden som skulle være storbonde hele tiden men så skulle hun visst ikke det likevel?

Ja. Så håpløst 

Skrevet
Anonym bruker skrev (På 17.8.2026 den 1.56):

Liker dere den nye versjonen?  

Jeg skjønner ikke helt hvorfor det er så mye greier. Så masse styr. Og kjedelig uten marked. 

Enig, altfor mye spill. Føler også det er skuespill og at alle har fått sin «rolle» der ? Henrik er jo bare sur. Rart om en klok mann ikke tenker at dette skal ut for hele Norge. Merkelig konsept!

Anonymkode: 86f3a...824

Skrevet
Anonym bruker skrev (På 17.8.2026 den 16.04):

Liker ikke det nye konseptet 

Anonymkode: 5f6b6...350

Enig!

Anonymkode: 86f3a...824

Skrevet

Forferdelig sånn som dette utvikler seg. Hjelpes ! Er jo kun krangling. Er de på en gård eller hvor er de ?

Skrevet

Jeg er enig: Henrik har fått en rolle. Den første var å være svært glad for å få sove for seg selv (selv om han hadde jobbet) og den neste rollen han fikk; var å være drittsekk, samme hva. Iscenesatt.

Jenny gjør en god figur. Henrik gjør det han er bedt om: svært dårlig figur nå. Det er så mye greier at jeg tenker jeg like gjerne kan se forræder. eller jaget.

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 timer siden):

Jeg er enig: Henrik har fått en rolle. Den første var å være svært glad for å få sove for seg selv (selv om han hadde jobbet) og den neste rollen han fikk; var å være drittsekk, samme hva. Iscenesatt.

Jenny gjør en god figur. Henrik gjør det han er bedt om: svært dårlig figur nå. Det er så mye greier at jeg tenker jeg like gjerne kan se forræder. eller jaget.

Ja! Jeg vet knapt hvem de andre er.

Dette var skikkelig bom av tv2.

Skrevet

Jeg ser de unge digger det, så det er vel der skiftet er da.

Vi "gamliser" ville ha en litt romantisert serie med innblikk i driften av gård for 100 år siden, mens de unge seerne har sluttet å se farmen fordi det var blitt så "usigelig kjedelig".

For å få de unge seerne tilbake har de endret serien helt, så det å drive gård bare et et bakteppe og hovedfokuset er det sosiale spillet. Da mistet de oss gamle, men det var en pris de var villig til å betale fordi seertallene var blitt for lave så det sto mellom det og å legge konseptet dødt.

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Jeg ser de unge digger det, så det er vel der skiftet er da.

Vi "gamliser" ville ha en litt romantisert serie med innblikk i driften av gård for 100 år siden, mens de unge seerne har sluttet å se farmen fordi det var blitt så "usigelig kjedelig".

For å få de unge seerne tilbake har de endret serien helt, så det å drive gård bare et et bakteppe og hovedfokuset er det sosiale spillet. Da mistet de oss gamle, men det var en pris de var villig til å betale fordi seertallene var blitt for lave så det sto mellom det og å legge konseptet dødt.

De unge er blitt hjerneskadet av for mye scrolling hvis de liker dette formatet...

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

De unge er blitt hjerneskadet av for mye scrolling hvis de liker dette formatet...

Ja, det er det vel ingen tvil om. Det er en stor greie i dag det, hva dagens teknologi, skjermer og sosiale medier gjør med hjernene våre, særlig i tenårene hvor man fremdeles er i utvikling.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...