Gå til innhold

Hvor lenge er dere fyllesyke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Asså..

Jeg drikker ikke ofte alkohol, men en gang i blant tror jeg at jeg fortsatt er 20 (49 nå). Festivallivet lokker, og en dag med musikk, alkohol og litt lite mat er nydeligst øyeblikket - men fy fader! Jeg er på 4. dagen med fyllesyke nå. Lurer på om jeg noen gang kommer til meg selv 😅

Hvor lenge er dere redusert om detector en skikkelig fest? 

Anonymkode: d3839...904

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Asså..

Jeg drikker ikke ofte alkohol, men en gang i blant tror jeg at jeg fortsatt er 20 (49 nå). Festivallivet lokker, og en dag med musikk, alkohol og litt lite mat er nydeligst øyeblikket - men fy fader! Jeg er på 4. dagen med fyllesyke nå. Lurer på om jeg noen gang kommer til meg selv 😅

Kan ikke skrive lenger en gang 😅

HI

Skrevet

Minst to dager. Og angrer hver gang. Problemet mitt er at jeg ikke får nok søvn. Om jeg er på fest og bare er litt småbrisen og legger meg før 01 så sover jeg til 8-9 og er good to go i 14 draget. Havner jeg skikkelig utpå og danser til lysa blir slukt og legger meg 4 så våkner jeg 6 og da hangler jeg i to dager 

Anonymkode: 78145...3d3

Skrevet

Jeg blir aldri fyllesyk. I går drakk jeg 7 halvlitre, men var oppe kl 8 og tok en løpetur. Aner ikke hvorfor jeg aldri blir fyllesyk. 

Anonymkode: 72a80...264

Skrevet
Anonym bruker skrev (15 minutter siden):

Jeg blir aldri fyllesyk. I går drakk jeg 7 halvlitre, men var oppe kl 8 og tok en løpetur. Aner ikke hvorfor jeg aldri blir fyllesyk. 

Wow! Og du er ikke en ungdom?

HI

Skrevet
Anonym bruker skrev (29 minutter siden):

Minst to dager. Og angrer hver gang. Problemet mitt er at jeg ikke får nok søvn. Om jeg er på fest og bare er litt småbrisen og legger meg før 01 så sover jeg til 8-9 og er good to go i 14 draget. Havner jeg skikkelig utpå og danser til lysa blir slukt og legger meg 4 så våkner jeg 6 og da hangler jeg i to dager 

Men det er veldig gøy da 🤩🎉

Og når vi samles alle vi som ikke ser hverandre så ofte og sjelden fester så tar det helt av 😄 En øl og et glass vann prinsippet forsvinner ut med de første øllene. Det er det som er mitt største problem på festival - jeg glemmer å drikke vann.

Alt jeg lærer mine egne ungdommer glemmer jeg selv. 

Når jeg kjenner litt på formen i dag tror jeg faktisk jeg kan være litt produktiv. Så nå er jeg klar for festival neste år også - med vann alarm på klokka 

HI

Skrevet

Jeg tåler alkohol særdeles dårlig og blir dårlig i dagevis, så jeg tror det er sikkert 15 år siden sist jeg drakk nå.

Det er overhodet ikke verdt det for min del.

Mannen min derimot, han er 56 år gammel og tar seg jevnlig en fest. På våre snart 30 år sammen har jeg sett han fyllesyk kanskje to ganger. Han tåler alkohol veldig godt

Anonymkode: 02221...270

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Wow! Og du er ikke en ungdom?

HI

Nope, 45 år!

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Oppaqrbeidet høy toleranse.

Anonymkode: 2d4d2...e27

Skrevet

Men det er veldig gøy da 🤩🎉

Og når vi samles alle vi som ikke ser hverandre så ofte og sjelden fester så tar det helt av 😄 En øl og et glass vann prinsippet forsvinner ut med de første øllene. Det er det som er mitt største problem på festival - jeg glemmer å drikke vann.

Alt jeg lærer mine egne ungdommer glemmer jeg selv. 

Når jeg kjenner litt på formen i dag tror jeg faktisk jeg kan være litt produktiv. Så nå er jeg klar for festival neste år også - med vann alarm på klokka 

HI

Haha ja det er jo bøygen. Det ER veldig gøy når det står på, men jeg er jo sliten lenge 🙈 

Skrevet

Jeg syns oppriktig at det er urettferdig at man skal straffes så hardt for å ha det gøy med alkohol en sjelden gang. Jeg er på det man kan kategorisere som fest maks en gang i året og om jeg våger meg på å slå meg litt løs så betaler jeg altså prisen så vanvittig neste dag. Og det er aldri snakk om at jeg blir full, bare litt gladbrisen. 

Men jeg er menneske igjen på dag to, det høres ille ut at det trekker ut over flere døgn!

Anonymkode: 27db3...9ba

Skrevet

Holder jeg meg til øl eller vin blir jeg nesten aldri fyllesyk. Men blir det mye drinker og i verstefall shots så går det gjerne 2-3 dager før det har sluppet helt😅

Skrevet

Om du ikke overdriver, men faktisk er fyllesyk fire dager etter du har drukket alkohol på den måten, da bør du seriøst ta deg en tur til legen og få sjekket bl.a. leververdiene dine!

Jeg har blitt slik én gang, og da viste det seg etter altfor lang tid etterpå at jeg hadde kyssesyken (som godt voksen!) med medfølgende alvorlig leverbetennelse. 

Anonymkode: 8d489...7a2

Skrevet

Om du ikke overdriver, men faktisk er fyllesyk fire dager etter du har drukket alkohol på den måten, da bør du seriøst ta deg en tur til legen og få sjekket bl.a. leververdiene dine!

Jeg har blitt slik én gang, og da viste det seg etter altfor lang tid etterpå at jeg hadde kyssesyken (som godt voksen!) med medfølgende alvorlig leverbetennelse. 

Anonymkode: 8d489...7a2

Jeg er redusert og sliten ja.. ikke kvalm og sengeliggende. Kanskje greit med en sjekk? Har ikke problemer med helsen sånn ellers, sunn og frisk med høyt energinivå. Men tåler helt tydelig ikke en festivaldag slik jeg gjorde i gamle dager.

HI

Skrevet

Mange dager 😌

Anonymkode: 78733...ba1

Skrevet

Hvis jeg drikker alkohol på lørdagen så er jeg borte fra jobb mandag pga jeg forsatt er dårlig 🙈

Så var vel ca da jeg  sluttet å drikke alkohol

Anonymkode: 869bf...1a6

Skrevet
Anonym bruker skrev (13 timer siden):

Asså..

Kun dagen etter

Anonymkode: 17c64...204

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...