Anonym bruker Skrevet 6 timer siden #1 Skrevet 6 timer siden Jeg synes de "shotsene" virker veldig ubehagelig å løpe med eller utføre andre krumskring med. Jeg hadde ikke ville løpt rundt i bikintruse. Jeg kan sole meg med den, men løpe....Nei! Anonymkode: 528bb...9cd
Anonym bruker Skrevet 5 timer siden #3 Skrevet 5 timer siden ❤️❤️❤️ https://www.nike.com/no/a/trening-for-atleter-med-hijab Anonymkode: 77296...13c
Anonym bruker Skrevet 5 timer siden #4 Skrevet 5 timer siden Klærne tenker jeg er uproblematisk så lenge de har dem på seg frivillig, i klespakken finnes det alternativ. Det som er verre er kameravinklene. De skulle endre det under EN nå men det ser virkelig ikke ut som om kamera-mennene (det MÅ være menn, kan ikke skjønne annet) fremdeles fokuserer på rumper og pupper. Anonymkode: 30e19...78d
Anonym bruker Skrevet 5 timer siden #5 Skrevet 5 timer siden Jeg skjønner ikke hvorfor de ikke kan løpe i samme type klær som menn gjør, i singlet og bukse i sykkelbukselengde, men de velger det jo selv å løpe rundt i bikini nærmest. Anonymkode: 0a521...f47
Anonym bruker Skrevet 5 timer siden #6 Skrevet 5 timer siden Jeg tenker at så lenge de selv får velge hva de konkurrerer i så er det uproblematisk. Anonymkode: 3f357...98e
Anonym bruker Skrevet 4 timer siden #7 Skrevet 4 timer siden De kan jo velge selv hva de ønsker å bruke. Henriette Jæger bruker jo alltid kort sykkelshorts. Regner med at de har tatt en godt vurdert valg når det kommer til klærne de bruker. Ingenting er lagt til tilfeldighetene. Anonymkode: 044e1...532
Anonym bruker Skrevet 3 timer siden #8 Skrevet 3 timer siden For noen år siden var det vel sandvolleyball hvor dette var et tema fordi utøverne måtte ha minimale klær. Da støttet jeg utøvernes rett til å ha på mer behagelige og dekkende klær. Men i all annen idrett har jeg forstått at de velger selv hva de skal løpe i, og da får de ta ansvaret selv. Ja, det ser ubehagelig å løpe i små truser. Men igjen, det ser ubehagelig ut å trene så mye og å løpe om kapp, det ser ubehagelig ut å ha tv-kameraer etter seg, det ser ubehagelig ut å få filmet skvalpende kinn og lår og snørr til alle kanter. Så disse folkene er nok litt annerledes enn meg uansett. Anonymkode: 447a3...faf
Anonym bruker Skrevet 3 timer siden #9 Skrevet 3 timer siden I idretter der luftmotstand betyr noe, velges klær ut i fra dette, samt hva som hemmer en minst når en løper. Menn som løper barberer f.eks. leggene. Jeg synes det ser behagelig ut i løpe i slike underdeler. De har en kjæring som ikke hindrer steget på noe vis. Anonymkode: 47a2b...206
Anonym bruker Skrevet 3 timer siden #10 Skrevet 3 timer siden Anonym bruker skrev (34 minutter siden): I idretter der luftmotstand betyr noe, velges klær ut i fra dette, samt hva som hemmer en minst når en løper. Menn som løper barberer f.eks. leggene. Jeg synes det ser behagelig ut i løpe i slike underdeler. De har en kjæring som ikke hindrer steget på noe vis. Anonymkode: 47a2b...206 Joda, vekt og luftmotstand er faktorer som spiller inn. Så kanskje de minimale klærne veier opp for 1/2 kilo gull og hår og negler?…. Anonymkode: 30e19...78d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå