Anonym bruker Skrevet i går, 07:31 #1 Skrevet i går, 07:31 For rundt en 10 år siden hadde jeg en blogg. Det dabbet litt av med skrivingen så når stedet jeg blogget på ble lagt ned/flyttet sluttet jeg. Jeg savner det, og har lyst til å opprette en ny. Hvor er det best å ha blogger i dag. Er ikke på jakt etter mange følgere, det er jeg for uinteressant til, men det skal være lett å bruke, mulighet til å laste opp bilder og videoer og gratis. Litt mer som en offentlig dagbok. Og før noen spør, den eneste av de små som kommer til å bli eksponert er den på 4 bein, ikke ungene. Anonymkode: 3ab73...0dd
Anonym bruker Skrevet i går, 08:55 #2 Skrevet i går, 08:55 Bloggi.no virker å være en gratis plattform Anonymkode: 8da60...f23
Anonym bruker Skrevet i går, 10:27 #4 Skrevet i går, 10:27 Jeg spør fordi jeg er nysgjerrig: hvor kommer dette behovet for å eksponere tekst og bilder om seg selv til andre fra? Hva gir det som ikke en enkel (privat) personlig dagbok og fotoalbum gir? Anonymkode: a7020...a3a
Anonym bruker Skrevet i går, 10:29 #5 Skrevet i går, 10:29 Ja, hvorfor dele tanker og inntrykk med andre, slik at du får forskjellige syn, nye vinkler, andre måter å tenke om ting på, tips, tilbake? Hva får du ut av det? Skjønner det bare ikke. Anonymkode: 57c69...a2c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå