Gå til innhold

Hvor blogge

Anbefalte innlegg

Skrevet

For rundt en 10 år siden hadde jeg en blogg. Det dabbet litt av med skrivingen så når stedet jeg blogget på ble lagt ned/flyttet sluttet jeg.

Jeg savner det, og har lyst til å opprette en ny.

Hvor er det best å ha blogger i dag.

Er ikke på jakt etter mange følgere, det er jeg for uinteressant til, men det skal være lett å bruke, mulighet til å laste opp bilder og videoer og gratis. Litt mer som en offentlig dagbok.

Og før noen spør, den eneste av de små som kommer til å bli eksponert er den på 4 bein, ikke ungene.

Anonymkode: 3ab73...0dd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bloggi.no virker å være en gratis plattform 

Anonymkode: 8da60...f23

Skrevet

Jeg spør fordi jeg er nysgjerrig: hvor kommer dette behovet for å eksponere tekst og bilder om seg selv til andre fra? Hva gir det som ikke en enkel (privat) personlig dagbok og fotoalbum gir?

Anonymkode: a7020...a3a

Skrevet

Ja, hvorfor dele tanker og inntrykk med andre, slik at du får forskjellige syn, nye vinkler, andre måter å tenke om ting på, tips, tilbake? Hva får du ut av det? Skjønner det bare ikke.

Anonymkode: 57c69...a2c

Skrevet

Enig med dere siste. Skjønner ikke at noen får lyst til å male bilder eller fotografere eller skrive bøker eller lage tv-programmer eller serier heller. Eller lage musikk. Eller spille fotball så folk kan se. Eller konkurrere på ski. Skjønner det bare ikke.

Selv har jeg et STERKT behov for å skrive dette innlegget her, bare fordi, men forstår likevel ikke at andre vil skrive blogg. Forstår det ikke! 

Anonymkode: 9996c...46a

Skrevet

Da spør jeg: Hvorfor blogge? 

Anonymkode: e9c31...06b

Skrevet
1 hour ago, Anonym bruker said:

Da spør jeg: Hvorfor blogge? 

Hvorfor ikke?

Anonymkode: 4ed8b...cdc

Skrevet
Anonym bruker skrev (11 timer siden):

Hvorfor ikke?

Anonymkode: 4ed8b...cdc

For all del, men det er jo i grunnen totalt uinteressant for andre enn en selv og ev den helt innerste krets. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 timer siden):

For all del, men det er jo i grunnen totalt uinteressant for andre enn en selv og ev den helt innerste krets. 

Hilsen hun som bor under en stein?

Det er jo beviselig ikke det da. 

Anonymkode: 9996c...46a

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Er det derfor TV2 har brukt massevis av penger på programmet Bloggerne? Fordi det er så uinteressant?

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Blogging og vlogging er jo storindustri. 

Anonymkode: f3c75...09f

Skrevet
Anonym bruker skrev (På 12.8.2026 den 12.27):

Jeg spør fordi jeg er nysgjerrig: hvor kommer dette behovet for å eksponere tekst og bilder om seg selv til andre fra? Hva gir det som ikke en enkel (privat) personlig dagbok og fotoalbum gir?

Anonymkode: a7020...a3a

Samme tenker jeg. Hvem i all verden skal du eksponere vaffeloppskrifter og interiør for? Annet enn for deg selv......

Anonymkode: 0cace...96e

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Samme tenker jeg. Hvem i all verden skal du eksponere vaffeloppskrifter og interiør for? Annet enn for deg selv......

Anonymkode: 0cace...96e

Du motsier deg selv. "Hvem i all verden skal du eksponere" meningene og tankene dine for, siden du skriver det her på forumet? "Annet enn for deg selv......"

Når du skriver her på forumet gjør du nettopp det du kritiserer, du eksponerer dine meninger, tanker, inntrykk, for andre. Noe du kritiserer andre for å gjøre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...