Gå til innhold

Kosekrimbøker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er akkurat ferdig med den siste til Richard Osman på lydbok og ønsker meg noe i samme stilen å høre på. Noen forslag? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du lest Alexander McCall Smith, The no 1 Ladies' Detective Agency? De er fornøyelige.

Skrevet

Jeg har lest så utrolig mye bra krim i sommer. 
Bøkene til Julie Hasteup i serien om Rebekka Holm, både Mordene i Åre og mordene på Sandhamn av Viveca Sten, bøkene til Ørjan Karlson i serien om Jacob Weber, Sofie Sarenbrant sine bøker om Emma Skjøld og Anne Holt sin siste bok om Hanne Wilhelmsen (som forøvrig er første krimboken jeg har grått av etter siste side uten å spoile😂)

Skrevet

Oi, denne tråden likte jeg også. Disse skal sjekkes ut! 

Skrevet

Jeg har lest Anders og Anette de la Motte, «Mysteriet på Capri» og «Intriger i Amalfi» i sommer. Passet perfekt rett etter ferien til Amalfi. 

Skrevet
Iiiiik skrev (8 timer siden):

Jeg har lest Anders og Anette de la Motte, «Mysteriet på Capri» og «Intriger i Amalfi» i sommer. Passet perfekt rett etter ferien til Amalfi. 

Skulle akkurat til å anbefale disse som kosekrim jeg og 😊

Skrevet
sug lut skrev (13 timer siden):

Har du lest Alexander McCall Smith, The no 1 Ladies' Detective Agency? De er fornøyelige.

Dei er veldig lettleste og morsomme!

Skrevet
sug lut skrev (14 timer siden):

De har jeg lest. De er festlige!

Kira skrev (13 timer siden):

Jeg har lest så utrolig mye bra krim i sommer. 
Bøkene til Julie Hasteup i serien om Rebekka Holm, både Mordene i Åre og mordene på Sandhamn av Viveca Sten, bøkene til Ørjan Karlson i serien om Jacob Weber, Sofie Sarenbrant sine bøker om Emma Skjøld og Anne Holt sin siste bok om Hanne Wilhelmsen (som forøvrig er første krimboken jeg har grått av etter siste side uten å spoile😂)

Her var det mye nytt for meg. Takk!

Iiiiik skrev (12 timer siden):

Disse skal jeg sjekke. Takk! 

Skrevet
Himmel og hav skrev (8 minutter siden):

De har jeg lest. De er festlige!

Her var det mye nytt for meg. Takk!

Disse skal jeg sjekke. Takk! 

Jeg er veldig glad i Viveca Steen, så støtter anbefalingen. 

Skrevet
Iiiiik skrev (1 time siden):

Jeg er veldig glad i Viveca Steen, så støtter anbefalingen. 

Bøkene er (etter min mening) også mye bedre enn TV-serien. Vurderte å ikke lese dem fordi jeg hadde sett serien om Sandhamn på TV, men de var totalt forskjellige.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...