Anonym bruker Skrevet 9. august #1 Skrevet 9. august Jeg har prøvd å selge klær som barna har vokst ut av på Finn og Facebook, men det er overhodet ingen respons. Dette er klær som ser helt nye ut som selges for 100,- kr pr plagg. Har vært innom alle klescontainerne her for å levere de, men de er stappa full. Det står også sekker med klær utenfor de. Har dere erfaring med at det er lett å selge brukte klær? Har heller ikke fått noen respons der jeg har spurt om noen vil arve de, men kunne virkelig trengt noen kroner inn nå, for ungdomsskoleeleven har vokst ut av alt hun har... Anonymkode: 13794...4a6
Anonym bruker Skrevet 9. august #2 Skrevet 9. august Solgt mye på Kirppis og andre lignende butikker hvor en leier stand. Anonymkode: eb06f...756
Anonym bruker Skrevet 10. august #3 Skrevet 10. august Det er for dyrt. På loppemarked fyller jeg en hel pose for 100. Anonymkode: 269d7...e0c
Anonym bruker Skrevet 10. august #4 Skrevet 10. august Hvilken alder og hvilke type plagg? Høres umiddelbart for dyrt ut for småbarnsklær, med mindre det er yttertøy og merkeklær. Anonymkode: 595af...daf
Anonym bruker Skrevet 10. august #5 Skrevet 10. august Du har priset deg ut. Enkelt og greit. Anonymkode: 78cd6...629
Anonym bruker Skrevet 10. august #6 Skrevet 10. august 100 kr plagget er for dyrt rett og slett, man kan kjøpe helt nye barneklær for det på salg Skal man velge brukt må det lønne seg økonomisk. Anonymkode: a9f42...4ba
Anonym bruker Skrevet 10. august #7 Skrevet 10. august det er alt for dyrt hvis det ikke er noen dyre merker eller ull Anonymkode: 24ab0...456
Anonym bruker Skrevet 10. august #8 Skrevet 10. august Hvis det ikke er merkeklær du selger, så har du nok priset altfor høyt. Har du forsøkt pakke-salg? Anonymkode: 1293c...692
Anonym bruker Skrevet 10. august #9 Skrevet 10. august Jeg har solgt sekker med barneklær på Finn.no for 250,- for en søppelsekk. Da var det alt mulig i sekken. Har også solgt Reimadresser, ribbestrikk fra Nøstebarn enkeltvis og for 300-400,- (da pent brukt). Vi har gitt mye klær til loppemarked. Anonymkode: 1ddb9...c08
Anonym bruker Skrevet 11. august #10 Skrevet 11. august Ok. Takk for tilbakemeldingene. Jeg har nå funnet en gutt som kan arve, så det løste seg greit med gutteklærne. Skal gi det noen uker, så håper jeg klescontainerne er tømt 😅 Interessant at dette er for dyrt da. Dette er klær i alderen 14-18 år. Det er kjøpt på Sport1 og Vero Moda. Det meste var nesten ubrukt (brukt 1-5 ganger), mens noe fortsatt var med lappen på (julegaver som ikke passet og var kjøpt i butikk langt unna her). Alt fremsto helt nytt. HI Anonymkode: 13794...4a6
Anonym bruker Skrevet 11. august #11 Skrevet 11. august Anonym bruker skrev (3 timer siden): Ok. Takk for tilbakemeldingene. Jeg har nå funnet en gutt som kan arve, så det løste seg greit med gutteklærne. Skal gi det noen uker, så håper jeg klescontainerne er tømt 😅 Interessant at dette er for dyrt da. Dette er klær i alderen 14-18 år. Det er kjøpt på Sport1 og Vero Moda. Det meste var nesten ubrukt (brukt 1-5 ganger), mens noe fortsatt var med lappen på (julegaver som ikke passet og var kjøpt i butikk langt unna her). Alt fremsto helt nytt. HI Anonymkode: 13794...4a6 Det er ganske stor forskjell på å kjøpe ting i en butikk og av en privatperson på nett. Man får for eksempel ikke prøvd klærne og man har heller ikke bytterett. Derfor er det mange som kvier seg for å kjøpe klær på Finn og så videre, og prisen må være veldig lav for at det skal være verdt å ta sjansen på. Anonymkode: b17ff...648
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå