Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei hei, jeg ønsker veldig gjerne tips om greie hotell i Roma i høstferien, skal dit 4 netter med 2 tenåringer. Har raidet booking og trivago og det er så uendelig mange hotell, om noen har hatt en ekstra god erfaring med hotell som er gåavstand til blant annet Colosseum, Trevi, forum Romanum så takker jeg veldig for dette. Jeg har vært i Roma men det er 20år siden og da bodde jeg utenfor byen.

Er det noen som heller ville anbefalt Airbnb? 

Tusen takk for tips! Vet jeg kan lete selv men nå ser jeg meg helt blind. Vi liker å bo litt ok på storbyferie, godt å komme " hjem" til et hyggelig hotell etter lange dager på sightseeing. 

Anonymkode: 4796b...bfb

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Hei hei, jeg ønsker veldig gjerne tips om greie hotell i Roma i høstferien, skal dit 4 netter med 2 tenåringer. Har raidet booking og trivago og det er så uendelig mange hotell, om noen har hatt en ekstra god erfaring med hotell som er gåavstand til blant annet Colosseum, Trevi, forum Romanum så takker jeg veldig for dette. Jeg har vært i Roma men det er 20år siden og da bodde jeg utenfor byen.

Er det noen som heller ville anbefalt Airbnb? 

Tusen takk for tips! Vet jeg kan lete selv men nå ser jeg meg helt blind. Vi liker å bo litt ok på storbyferie, godt å komme " hjem" til et hyggelig hotell etter lange dager på sightseeing. 

Fly er booket men overnatting som gjenstår. Må vel få booket kjapt da det er populært i høstferien

Skrevet

Doubletree by Hilton er bra. Du bør bestille på hotellets egen side, ikke på booking. 

Skrevet

Vi bodde på Accademia når vi var i Roma. Det var rett ved siden av Trevi-fontenen, så var veldig sentralt. Vi gikk til alle de store attraksjonene, inkludert Vatikanstaten derfra. Hadde med barn på 10 og 12 år når vi var der. 

Anonymkode: 42e6e...126

Skrevet
Anonym bruker skrev (7 timer siden):

Vi bodde på Accademia når vi var i Roma. Det var rett ved siden av Trevi-fontenen, så var veldig sentralt. Vi gikk til alle de store attraksjonene, inkludert Vatikanstaten derfra. Hadde med barn på 10 og 12 år når vi var der. 

Anonymkode: 42e6e...126

Tusen takk for tips, det så veldig hyggelig ut og så bra lokalisasjon, var dessverre fullt de dagene vi skal, på alle utleie sider og direkte via hotellet. 

Skrevet (endret)
Anonym bruker skrev (15 timer siden):

Her sov noen slektninger av meg sist de var der. De var veldig fornøyde. https://www.residenzaanticaroma.it/en/hotel/

Anonymkode: ffbb4...3c1

Sjekker dette, takk for tips😄

Endret av mammatiloda
Skrevet
Blondzilla skrev (16 timer siden):

Doubletree by Hilton er bra. Du bør bestille på hotellets egen side, ikke på booking. 

👍👍

Skrevet

Jeg har bodd her: https://www.hotelsansilvestroroma.com og likte det godt. Sist jeg var i Roma bodde vi i Trastevere, tror jeg ville valgt det området på nytt. Husker ikke hvilket hotell dessverre. Har også bodd nær Roma Termini, det ville jeg ikke gjort igjen. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...