Anonym bruker Skrevet 8. august #1 Skrevet 8. august Hei! Jeg vurderer å oppgradere kjøkkenet mitt med kjøkkenfornyeren. Har ikke råd til helt nytt kjøkken. Er det noen som har erfaringer med de? Ble du fornøyd? Og hva ble prisen? Og hvor stort er kjøkkenet ditt? Eller rettere sagt: Hvor mange skapfronter/skuffefronter byttet du ut? Håper på svar. 🙂 Anonymkode: 2cee6...982
Anonym bruker Skrevet 8. august #2 Skrevet 8. august Ja, vi har brukt de to ganger og er veldig fornøyde med resultatet. Sist brukte vi de på et lite kjøkken og byttet 7 skapfronter, to skufferekker og så bygde de et par hyller og byttet benkeplate og litt annet. Det kom på rundt 80 000,-. og det er ca. 3 år siden. Min erfaring er at de er veldig gode på å se alternative løsninger og hvordan kjøkkenet kan bli mer praktisk og penere. Anonymkode: 7a8a5...84a
Anonym bruker Skrevet 8. august #3 Skrevet 8. august Anonym bruker skrev (5 timer siden): Ja, vi har brukt de to ganger og er veldig fornøyde med resultatet. Sist brukte vi de på et lite kjøkken og byttet 7 skapfronter, to skufferekker og så bygde de et par hyller og byttet benkeplate og litt annet. Det kom på rundt 80 000,-. og det er ca. 3 år siden. Min erfaring er at de er veldig gode på å se alternative løsninger og hvordan kjøkkenet kan bli mer praktisk og penere. Anonymkode: 7a8a5...84a Brukte samme sum på et nytt ikea kjøkken.. Anonymkode: 97834...b43
Anonym bruker Skrevet 9. august #4 Skrevet 9. august Anonym bruker skrev (11 timer siden): Brukte samme sum på et nytt ikea kjøkken.. Anonymkode: 97834...b43 Ja, det er ikke nødvendigvis veldig mye billigere, men det blir ikke samme mengden bruk og kast. Så om man er fornøyd med oppsettet på kjøkkenet, så er det greiere og raskere å bare bytte frontene. Anonymkode: 7a8a5...84a
Anonym bruker Skrevet 9. august #5 Skrevet 9. august Anonym bruker skrev (17 timer siden): Ja, vi har brukt de to ganger og er veldig fornøyde med resultatet. Sist brukte vi de på et lite kjøkken og byttet 7 skapfronter, to skufferekker og så bygde de et par hyller og byttet benkeplate og litt annet. Det kom på rundt 80 000,-. og det er ca. 3 år siden. Min erfaring er at de er veldig gode på å se alternative løsninger og hvordan kjøkkenet kan bli mer praktisk og penere. Anonymkode: 7a8a5...84a Tusen takk for svar. 🙂 Jeg kommer nok til å kontakte de etter hvert. Har noe annen oppussing jeg må bli ferdig med først. 😉 Anonymkode: 2cee6...982
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå