Gå til innhold

Villapaprika gifter seg i morgen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Husker dere henne? Hun startet jo ganske bra med en fornuftig mann med orden på livet, fikk barn med ham og gjorde det vel ganske greit som interiørblogger og daglig leder av en interiørbutikk. Men så var storhetstiden over og det ble litt av et sirkus.

Anonymkode: 57a33...29e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aner ikke hvem det er. Måtte gå inn på tråden for å se, fordi jeg har aldri hørt navnet Villa Paprika før.

Anonymkode: 552a1...775

Skrevet

Så hyggelig for henne da😊

Anonymkode: 31264...c0d

Skrevet

Jeg har aldri hørt om henne utenom her inne.

Hvordan vet du at hun skal gifte seg? 

Anonymkode: 00557...bb7

Skrevet

Lurer på hvor lang tid det tar før hun skiller seg igjen? Skilsmisse er fint ❤️ 

Anonymkode: 06f3c...410

Skrevet

Det var vel egentlig ikke noe sirkus, men det var sirkus HER inne, for alle hadde en mening og alle skrev om alt mulig. Bare hun pustet, så var det feil.
samlivsbrudd og konkurs kan hvem som helst oppleve. Men hun fikk gjennomgå her ja. 
Og så husker jeg hun som hadde interiørblogg samtidig, som kopierte alt Villapaprika gjorde, noen ganger teksten og. Det var litt creepy…

Anonymkode: 0dcdc...679

Skrevet

Bare kjedelige mennesker bryr seg om sånt.

Anonymkode: 63493...856

Skrevet
Anonym bruker skrev (50 minutter siden):

Bare kjedelige mennesker bryr seg om sånt.

Anonymkode: 63493...856

It's hip to be square

Anonymkode: 06f3c...410

Skrevet
Anonym bruker skrev (8 timer siden):

Det var vel egentlig ikke noe sirkus, men det var sirkus HER inne, for alle hadde en mening og alle skrev om alt mulig. Bare hun pustet, så var det feil.
samlivsbrudd og konkurs kan hvem som helst oppleve. Men hun fikk gjennomgå her ja. 
Og så husker jeg hun som hadde interiørblogg samtidig, som kopierte alt Villapaprika gjorde, noen ganger teksten og. Det var litt creepy…

Glade hjem 🤣 For et opplegg 

Skrevet
1 hour ago, Anonym bruker said:

Glade hjem 🤣 For et opplegg 

Anonymkode: 895c6...633

Skrevet
Anonym bruker skrev (18 timer siden):

Det var litt sirkus da hun og eksen byttet partnere.. og bayen hennes var 6 uker eller noe..

Anonymkode: 514ce...292

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...