Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er helt fersk på dette med blomster. Jeg trenger å sette ned nye blomster på kirkegården. De jeg satt ned i sommer begynner å bli dårlig. Har hørt om røsling eller calluna eller lyng eller røsling . Hva er best å sette ned nå? Og hva har de fått inn på butikken? Kanskje de høst blomster kommer senere?

Anonymkode: db2db...fe7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville ventet med lyng. Betaling er kjempefin og superholdbar uten mye stell, ville nok tatt det nå til ut september.

Anonymkode: ebd04...71f

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Jeg ville ventet med lyng. Betaling er kjempefin og superholdbar uten mye stell, ville nok tatt det nå til ut september.

Ikke betaling - autokorrigert! BETULIA mente jeg.😃

Skrevet
Anonym bruker skrev (8 timer siden):

Takk for svar ☺️

Skrevet

Jeg ville valgt stauder som i større grad steller seg selv i steden for bruk og kast. Eks heuchera, storkenebb (feks Rozanne), hosta, allium, en lav astilbe, en lav syrinhortensia, bispelue, kaukasus-skabiosa osv, avhengig av solforhold.

Anonymkode: cd26f...fa6

Skrevet

Det er litt tidlig for lyng, synes jeg. De roper så veldig høst. Det er mye fine krysantemum nå, så om du er innom graven regelmessig og kan knipe av litt vissent så er det et fint valg. Om du ikke er det så er japansk myrt et vedlikeholdsfritt valg. 

Skrevet
Himmel og hav skrev (4 timer siden):

Det er litt tidlig for lyng, synes jeg. De roper så veldig høst. Det er mye fine krysantemum nå, så om du er innom graven regelmessig og kan knipe av litt vissent så er det et fint valg. Om du ikke er det så er japansk myrt et vedlikeholdsfritt valg. 

Må si at dette er i Trondheim og det er og har vært høst her nesten hele sommeren 😅

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...