Gå til innhold

Stedatter har i dag fylt 20 år - jeg angrer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har skrevet mye her tidligere.

Min daværende 16 årige stedatter flyttet inn hos oss etter at hennes mor døde. Hun er vakker utseendemesdig og populær og elsket av venner og familie.

Jeg ble misunnet da jeg ikke var som henne. Jeg skapte misforståelser mellom henne og hennes far, slik at hun ble syk.

Jeg var fra ressurssvak familie uten selvtillit og møtte for første gang ekte kjærlighet fra hennes far. Han var ca. 20 år eldre enn meg men så ut som 30 år som meg.  Han var velstående og populær. Alt for meg.

Nå er jo forholdet over da jeg ble mislikt av hans familie, og familien fortalte han at jeg er ikke snill mot hans datter osv.

Jeg angrer mye på alt. Jeg hadde fin mann, hus og masse venner som egentlig var hans venner. Men fikk mye oppmerksomhet for første gang.

Jeg sendte gratulasjoner til datteren på sosiale media etter flere år. Har fulgt med på hennes liv. Jeg tror hun er ubevisst om at jeg er blant hennes venner. 

Først svarte hun med smilefjes og skrev takk, og jeg ble overlykkelig. Trodde hun har tilgitt meg. Hun har egentlig alltid vært empatisk. Hun var også veldig omsorgsfull som 16 åring.

Nå har hun blitt litt borte og svarer meg ikke noe særlig.

Hvordan få frem at jeg har endret meg og vil ha kontakt med henne?  Jeg ønsker å snakke ut om mine problemer og vil hun skal få bra inntrykk av meg. Ønsker å vise henne mye kjærlighet.

Jeg ser hun har veldig fin familie rundt seg. Jeg savner å være en del av den og blir depressiv av å være "alene" i min elendige liv.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fremdeles så er det bare jeg, jeg, jeg , jeg. 

La hun være i fred. Du har ikke endret deg det spor.

Anonymkode: 3c50c...acb

Skrevet

Du trenger hjelp om dette ikke er bare oppspinn vel og merke. 

Anonymkode: f89a9...e9f

Skrevet

Legg dette bak deg. Det var ikke dine venner, hadde det vært dine venner hadde de blitt selv om forholdet tok slutt. Sett en strek og skaff deg egne venner, og kanskje en time hos psykolog om du trenger noen å snakke med. 

Skrevet

Du vil ikke snakke ut, du vil forklare og unnskylde deg.

Slutt å stalke henne, du fremstår som ustabil og farlig. La henne være i fred!

Anonymkode: bf124...4fb

Skrevet

Det er for seint å snyte seg mår nesa er borte.

Skrevet

Livet hennes er bedre uten deg så la det være. Bruk heller energien din på å skape deg et nytt liv. 

Skrevet

Nå har du trollet om dette i flere år. 

Kutt ut! Bare kutt ut. 

Anonymkode: 70792...8f1

Skrevet

Det virker som om du har en ide om at jenta skal gjøre ditt liv bedre. La henne i fred og oppsøk mental helsehjelp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...