Gå til innhold

Tips til ferie alene en uke i månedsskiftet august/september

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en uke hvor jeg har muligheten til å reise alene på ferie. Jeg har aldri vært på charter, og er kun kjent i Spania. Er det noen som har vært alene på tur eller kan tipse om et sted? Det eneste jeg ønsker meg er en rolig uke (så ikke noe bamseklubb eller tull i nærheten) med sol, bok og sand mellom tærne.

Anonymkode: 9b35c...57b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med Italia, Malta, Hellas eller Tyrkia? Alle de stedene har nok grei tempratur i august/september. Ønsker du charter så er det vel flere som nå tilbyr ferie for kun voksne. 

Skrevet
TheWitch skrev (23 minutter siden):

Hva med Italia, Malta, Hellas eller Tyrkia? Alle de stedene har nok grei tempratur i august/september. Ønsker du charter så er det vel flere som nå tilbyr ferie for kun voksne. 

Alle de er interessante (minus Tyrkia pga regjeringen). Greia er at det er tusen steder som kommer opp, og jeg skulle så gjerne visst hva som er okay for en enslig dame som ønsker ro uten barn og mann 🤪

Skrevet

Jeg var alene på ferie i fjor, da dro jeg til Mallorca, veldig tidlig i sesongen. Valgte et hotell med frokost og middag inkludert for å gjøre det enkelt for meg selv. Var i Alcudia. 

Anonymkode: 611a4...ad6

Skrevet

Kontakt reiseselskapene, de kjenner hotellene og hva som passer til hvem. 

Anonymkode: 3b049...0f5

Skrevet

Ta rutefly til Alicante og ta taxi til Villajoyosa. Nydelig liten by med fantastisk strand. Bo på Hotel Allon rett på strandpromenaden. 

Anonymkode: 3afc3...1d6

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Ta rutefly til Alicante og ta taxi til Villajoyosa. Nydelig liten by med fantastisk strand. Bo på Hotel Allon rett på strandpromenaden. 

Takk for tips, elsker Villajoyosa. Spesielt caféen som selger churros med varm Valor sjokolade. Skal sjekke ut hotellet, tusen takk ☺️

Hi

Skrevet

Interrail.

Anonymkode: d7cac...b57

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Helt fantastisk, men 17.800 kr for en person den uken ble litt mye 🙈

Anonym bruker skrev (16 minutter siden):

Interrail.

Anonymkode: d7cac...b57

Det er kjempe spennende, men akkurat nå er jeg ute etter en uke i horisontal stilling på en solseng 😉

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...