Gå til innhold

Hvorfor er dere på dette forumet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

- Hvor lenge har du vært her?

- Hva gir det deg?

- Føler du at du får gode tilbakemeldinger når det er noe du lurer på?

- Hva kunne vært bedre?

Anonymkode: 7e438...26c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sønnen min er 22 år, så jeg har vel vært her siden jeg ble gravid med han tror jeg.

Det gir meg underholdning når jeg kjeder meg. Titter innom her akkurat som jeg titter innom Facebook og TV2.

Ja, de gangene jeg har skrevet et innlegg har jeg stort sett fått fornuftige svar 

Har ingen store ønsker for forandring egentlig.

Anonymkode: ab870...671

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Sønnen min er 22 år, så jeg har vel vært her siden jeg ble gravid med han tror jeg.

Det gir meg underholdning når jeg kjeder meg. Titter innom her akkurat som jeg titter innom Facebook og TV2.

Ja, de gangene jeg har skrevet et innlegg har jeg stort sett fått fornuftige svar 

Har ingen store ønsker for forandring egentlig.

Anonymkode: ab870...671

Som om jeg skulle sagt det selv! Hengt her siden jeg ble gravid i 2003 og har ikke forlatt stedet siden 

Anonymkode: e1f11...375

Skrevet

Jeg er her kun fordi jeg ble utestengt på Kvinneguiden 😂. Skreiv det samme her inne men det passerte.

Anonymkode: 750f3...b5b

Skrevet

Har vært her en stund. I starten kunne folk spørre om ting de lurte på. Også vanskelige tema som var såpass personlige at de ikke kunne diskutere det med venner og familie. Man kunne diskutere alt mulig, også vanskelige tema, på samme måte som man ville diskuterte det med virkelige mennesker. Nå er det for mange her som bare er ute etter å provosere blant annet ved å vri og vende på det folk mener, misforstå med vilje, argumentere som Rasmus Berg, være aggressive og komme med personangrep. Det er greit at saker konstrueres for å få gode diskusjoner om gode tema eller for å endre litt på en sak slik at man ikke kjennes igjen. Nå skriver folk på nytt gamle saker de fikk respons på tidligere, man skriver saker der man gir meg og mer sjokkerende opplysninger underveis for å prøve å holde interessen og for å provosere og til slutt blir det hele så oppkonstruert at det gir lite mening for de fleste. Men andre ord har forumet mistet verdi for meg, men jeg har fortsatt et lite håpe om å få tilbake de gode diskusjonene.  

Anonymkode: d230a...093

Skrevet

Jeg har vært her siden 2010 når jeg var gravid med sønnen min.

Det gir meg til tider god underholdning,å noen ganger gode råd.

Stort sett. Men å skrive til en person "stakkars sønnen din som har en mor som må dope seg ned for å kunne gjennomføre konfirmasjonen hans", det syns jeg er en utrolig ondskapsfull ting å skrive å det hører overhodet ikke hjemme på denne siden! Jeg fikk den kommentaren når jeg hadde fått sobril på resept pga veldig sterk angst.

Adminstrator burde være flinkere til å fjerne sånne stygge kommentarer fortere,nå kan det gjerne gå en hel dag før kommentaren eventuelt blir fjernet.

Anonymkode: 33ab7...bf3

Skrevet

jeg har vært her i 2-3år

Hva gir det deg? ikke så mye, det er lite aktivitet

jeg får så og si ingen tilbake mld her inne når jeg lager tråder 

Diskutere temaer rundt småbarn, og derfor meldte jeg meg inn her da mannen min og jeg begynte å prøve å få barn. Nå har vi en liten på litt over 2 uker 😊

Anonymkode: 2392a...c59

Skrevet
Anonym bruker skrev (10 timer siden):

Har vært her en stund. I starten kunne folk spørre om ting de lurte på. Også vanskelige tema som var såpass personlige at de ikke kunne diskutere det med venner og familie. Man kunne diskutere alt mulig, også vanskelige tema, på samme måte som man ville diskuterte det med virkelige mennesker. Nå er det for mange her som bare er ute etter å provosere blant annet ved å vri og vende på det folk mener, misforstå med vilje, argumentere som Rasmus Berg, være aggressive og komme med personangrep. Det er greit at saker konstrueres for å få gode diskusjoner om gode tema eller for å endre litt på en sak slik at man ikke kjennes igjen. Nå skriver folk på nytt gamle saker de fikk respons på tidligere, man skriver saker der man gir meg og mer sjokkerende opplysninger underveis for å prøve å holde interessen og for å provosere og til slutt blir det hele så oppkonstruert at det gir lite mening for de fleste. Men andre ord har forumet mistet verdi for meg, men jeg har fortsatt et lite håpe om å få tilbake de gode diskusjonene.  

Anonymkode: d230a...093

Jeg tenker at mange av de folkene er de som har blitt kastet ut av KG og lager en profil her bare for å fortsette et annet sted med å være frekke mot andre og ikke bidra med noe som helst.

Anonymkode: 2392a...c59

Skrevet

Jeg har vært her lenge. Jeg er her for underholdning, for de fine folka og for å delta i tråder der jeg synes jeg har noe å komme med. Forumet har dessverre endret seg veldig de siste årene. Noen prøver desperat å få det til å bli et høyrevridd ekkokammer, og kommer med stygge kommentarer i tråder som ikke handler om det de synes skal diskuteres. Det har gjort at få skriver med nick og at hele tonen på formuet har endret seg. Mye av humoren som var her før, med absurde tråder og latter er dessverre helt borte. De siste dagene har forumet blomstret litt opp igjen, det er større variasjon av temaer på førstesiden og tråder som ikke handler om politikk har fått folk til å kaste seg på og være aktive. Jeg tror at tydelig moderering er sunt for forumet før enda flere gir det opp og overlater det til de som vil skape det om fra et sted man kan snakke om alt og til å bare kunne snakke om innvandringsrelaterte emner. 

Anonymkode: b4ffd...fcf

Skrevet
Anonym bruker skrev (20 timer siden):

- Hvor lenge har du vært her?

- Hva gir det deg?

- Føler du at du får gode tilbakemeldinger når det er noe du lurer på?

- Hva kunne vært bedre?

Anonymkode: 7e438...26c

Datter på snart 21. Vært her siden jeg var gravid. Hadde ingen å dele med den gangen.

Underholdning. 

Noen ganger,  andre ganger ikke.

For mye brunt grums i perioder.

Skrevet

Jeg har vært her siden jeg var gravid for 18 år siden. Hadde den gang kallenavn Tale30 husker jeg 😄 Måtte ha ny profil fordi jeg hadde glemt all info i en periode jeg ikke var her. 

Jeg er her nok av gammel vane. Lengre mellom hver gang jeg leser innlegg, og poster sjelden egne innlegg. Kjekt å se noen av de gamle navna, men få av dem nå - med nick i alle fall. 

Syns kanskje at det var mer relatert til graviditet og barn på anonymforumet før enn nå i dag, men det kan være fordi jeg så etter den typen innlegg i større grad. Også syns jeg tonen mellom folk er litt kjipere. Var det til tider før også, men nå er det en litt negativ gjennomgangstone. 

Anonymkode: 396e2...9c2

Skrevet

Jeg fant dette forumet når jeg var hjemme med eldstemann i 2001. Sidene har jeg brukt dette forumet med jevne og ujevne mellomrom. Jeg svarer der jeg har noe fornuftig å bidra med,  og stiller spørsmål når jeg lurer på noe. De trådene med kverulering og krangling blar jeg fort forbi.

Anonymkode: 4d824...df4

Skrevet

Jeg har vært her siden jeg var gravid med første barnet i 2008. Grunnen til at jeg fortsatt er her er fordi jeg er ensom.

Anonymkode: 36df4...3a3

Skrevet
Anonym bruker skrev (16 minutter siden):

Jeg har vært her siden jeg var gravid med første barnet i 2008. Grunnen til at jeg fortsatt er her er fordi jeg er ensom.

Anonymkode: 36df4...3a3

❤️❤️❤️

Anonymkode: 0b970...d0d

Skrevet

Jeg har vært her siden jeg hadde min første spontanabort i 2003, da fant jeg et fint fellesskap her. Det ble enda viktigere da jeg hadde min andre og tredje. 

Ja, synes jeg får svar. På sitt beste gir forumet meg smil og følelsen av at folk bryr seg om hverandre. På sitt verste er det kjipe svar og folk som virker å stikke hodet inn for å si at alle er teite og bryr seg om feil ting. Jeg har funnet ut at da må jeg selv produsere innhold jeg liker bedre. Har for noen år siden konkludert med at det beste for meg er å ignorere innhold jeg ikke liker. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...