Anonym bruker Skrevet 1. august #1 Skrevet 1. august Er så frustrert. Ble syk forrige uke. Piggtråd i halsen, helt potte tett, vondt overalt. Etter 4 dager ga halsen seg og gikk over til hoste og vondt i brystet. Nå er jeg på dag 10 med sykdom, småverker i ledd og muskulatur, slimete i halsen, blir utslitt av den minste anstrengelse (da mener jeg henge opp en vask). Skal da ikke være nødvendig å være så dårlig så lenge når man er voksen eller? 😭😭 Anonymkode: c6b87...d86
Anonym bruker Skrevet 1. august #3 Skrevet 1. august Anonym bruker skrev (49 minutter siden): Sjekka om du har covid? Anonymkode: 36729...996 Ja, men bare med hjemmetest. Det føles ganske covid. Likt de to andre gangene jeg har hatt det Anonymkode: c6b87...d86
Anonym bruker Skrevet 1. august #4 Skrevet 1. august Samme her! Og et vennepar har det også. Mistenker covid siden det har vart så lenge. Anonymkode: f8e82...726
Anonym bruker Skrevet 1. august #5 Skrevet 1. august Jeg hadde covid for noen uker siden. Hærregud jeg var dårlig, lenge! Vaksinene er jo ute av kroppen nå, så jeg ble sykere nå, og det varte mye lengre enn sist. Anonymkode: 63a52...b52
Anonym bruker Skrevet 1. august #6 Skrevet 1. august Anonym bruker skrev (47 minutter siden): Jeg hadde covid for noen uker siden. Hærregud jeg var dårlig, lenge! Vaksinene er jo ute av kroppen nå, så jeg ble sykere nå, og det varte mye lengre enn sist. Anonymkode: 63a52...b52 Jeg mistenker og covid. De testene fra apoteket er kanskje ikke utvikla for de nye variantene 🤷🏼♀️ Anonymkode: c6b87...d86
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå