Anonym bruker Skrevet 31. juli #1 Skrevet 31. juli Jeg har et utall bøker på gang samtidig. Ei på verandaen, ei ved senga, ei på hytta med bokmerke til jeg kommer tilbake, ei i strandveska. (Og ei på kontoret - fagbok som er spennende nok til ikke å kjennes ut som jobb, men den fortrenger jeg nå i ferien.) Andre? Anonymkode: 74ec5...3a0
Anonym bruker Skrevet 31. juli #2 Skrevet 31. juli Ja, jeg leser flere bøker om gangen Tror ikke det er så uvanlig, blir vel som å følge med på flere serier på tv samtidig? Anonymkode: dc3ad...37b
Iiiiik Skrevet 31. juli #4 Skrevet 31. juli En på lydbok og en på kindle, men ikke flere enn det. Jeg liker bøker best når jeg blir oppslukt av dem. Sånn av og på fungerer ikke så godt for meg.
Himmel og hav Skrevet 31. juli #5 Skrevet 31. juli Jeg har to lydbøker på gang, en til å lytte på og en til å sovne til, og en på kindle.
Anonym bruker Skrevet 31. juli #7 Skrevet 31. juli Alltid ei lydbok og ei fysisk bok. Heilt oppslukt i ein bokserie på over 30 bøker, herligt å vite at eg alltid har neste bok liggande klar🤓 lydbok høyrer eg på ved husabeid og når eg går tur med hunden☺️ Anonymkode: 37abb...6c7
Anonym bruker Skrevet 31. juli #8 Skrevet 31. juli Nei, jeg klarer ikke lese flere av gangen. Akkurat når det kommer til bøker må jeg ha struktur. Anonymkode: 0019a...06e
Anonym bruker Skrevet 31. juli #9 Skrevet 31. juli Anonym bruker skrev (1 time siden): Alltid ei lydbok og ei fysisk bok. Heilt oppslukt i ein bokserie på over 30 bøker, herligt å vite at eg alltid har neste bok liggande klar🤓 lydbok høyrer eg på ved husabeid og når eg går tur med hunden☺️ Anonymkode: 37abb...6c7 Hvilken bokserie er det?😄 Anonymkode: b9588...d5b
Anonym bruker Skrevet 31. juli #10 Skrevet 31. juli Aldri mer enn en skjønnlitterær og en faglitterær om gangen. Sikkert treig i hodet, men det er hva min hjerne takler. Anonymkode: 48784...78f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå