Iiiiik Skrevet 29. juli #1 Skrevet 29. juli Nå foregår sommerens siste store cup etter Gothia og Dana. Selv har jeg gjennom mange år argumentert for at det å sove i klasserom er den ekte cupopplevelsen. Har etter veldig mange år på knirkete luftmadrass (det hjelper med et håndkle eller pledd under) innsett at hotell er ganske deilig. Forutsetter selvfølgelig dugnader i forkant sånn at alle har råd til å være med. Hva tenker dere andre?
Anonym bruker Skrevet 29. juli #2 Skrevet 29. juli Jeg tenker at cup er klasserom, ikke hotell. (Men innser at de som vinner de tre store cupene antagelig sover på hotell) Anonymkode: ad8e9...6b8
Anonym bruker Skrevet 29. juli #3 Skrevet 29. juli Mine gutter har overnattet på skole i alle år. Utenom i fjor da yngste var 19 år og de hadde hotell. Anonymkode: 2dfda...d35
Anonym bruker Skrevet 29. juli #5 Skrevet 29. juli Opplever at skole fungerer helt fint for ungene - og de gale foreldrene som frivillig bor der med dem. Det er jo litt som å ha overnattingsbesøk, en sosial event i seg selv. Hotell for voksne, åpenbart. Anonymkode: b63d9...674
Anonym bruker Skrevet 29. juli #7 Skrevet 29. juli Jeg er på natt fire på hotell, og tenker med gru på hvordan det hadde vært å ligge en hel uke på luftmadrass sammen med andre i en hel uke! Det tror jeg faktisk ikke at jeg hadde orket. Jeg trenger å kunne være alene innimellom. Hotell er dobbelt så dyrt, men vi har jobbet dugnad så alt er gratis alle. Både unger og voksne storkoser seg. Anonymkode: 5ffd7...dfc
amandine Skrevet 29. juli #8 Skrevet 29. juli Skole, uten tvil. Det er det som er halve moroa for spillerne. Slitsomt for de av foreldrene som sover med dem, men også givende. Det sagt, det året det skulle spilles høyt høyt opp i A-sluttspillet tok vi de siste to nettene på hotell så spillerne skulle være så uthvilte som mulig. Det spanderte klubben og en rik onkel så alle fikk bli med. Men solidaritet står sterkt, og jeg som har ansvar for en haug unger er glad vi ikke skal jobbe dugnad for at alle skal på hotell.. Det er jo moro på skole!
Anonym bruker Skrevet 30. juli #9 Skrevet 30. juli Jeg synes det er greit med hotell når de f eks har blitt 18-19 år og har bodd på skole under norway cup i mange år før det Anonymkode: 2dfda...d35
Iiiiik Skrevet 30. juli Forfatter #10 Skrevet 30. juli Anonym bruker skrev (2 timer siden): Jeg synes det er greit med hotell når de f eks har blitt 18-19 år og har bodd på skole under norway cup i mange år før det Anonymkode: 2dfda...d35 Enig, og da er jo også de voksne rundt laget nokså forsynt med klasserom. Utfordringen er at når de er så store, er det større fare for at noen skeier helt ut. Vanskeligere å ha full kontroll over hvor alle er når de bor på hotell.
Anonym bruker Skrevet 30. juli #11 Skrevet 30. juli Iiiiik skrev (1 time siden): Enig, og da er jo også de voksne rundt laget nokså forsynt med klasserom. Utfordringen er at når de er så store, er det større fare for at noen skeier helt ut. Vanskeligere å ha full kontroll over hvor alle er når de bor på hotell. Det har heldigvis gått bra hos oss. Ingen har skeiet ut😜 Anonymkode: 2dfda...d35
Anonym bruker Skrevet 30. juli #12 Skrevet 30. juli Iiiiik skrev (4 timer siden): Enig, og da er jo også de voksne rundt laget nokså forsynt med klasserom. Utfordringen er at når de er så store, er det større fare for at noen skeier helt ut. Vanskeligere å ha full kontroll over hvor alle er når de bor på hotell. Kontroll på 18-19 åringer?? Vi er på hotell nå med gutter 15 og det er null problem. Hver voksen har ansvar for 3-4 gutter og de gir beskjed om de forlater hotellet. Om de vil skeie ut får de nok det til enten man sover her eller der. Anonymkode: 5ffd7...dfc
Anonym bruker Skrevet 30. juli #13 Skrevet 30. juli Hadde ikke ramla meg inn baklengs og liggi på hotell. Jeg sover dårlig, har store helseutfordringer og det å skulle ligge på en luftmadrass med en haug andre mennesker er noe som hadde krevd minst en uke sykmelding etterpå Anonymkode: 02f52...fc8
Iiiiik Skrevet 30. juli Forfatter #14 Skrevet 30. juli Anonym bruker skrev (2 timer siden): Kontroll på 18-19 åringer?? Vi er på hotell nå med gutter 15 og det er null problem. Hver voksen har ansvar for 3-4 gutter og de gir beskjed om de forlater hotellet. Om de vil skeie ut får de nok det til enten man sover her eller der. Anonymkode: 5ffd7...dfc Da de jeg er trener for var 15, var det enklere å holde styr på dem. Har aldri vært så mange voksne som har sovet sammen med dem som en voksen på 3-4 spillere. Da de ble 17-18 var det større risiko for festing, i hvert fall etter at de var slått ut av cupen. Selv om de da egentlig er store nok til å passe på seg selv og hverandre, er de mitt ansvar på tur.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå