Anonym bruker Skrevet 29. juli #1 Skrevet 29. juli Liker dere Emme? Uttales med alle bokstavene. Emma er for vanlig. Anonymkode: 3619f...c3c
sug lut Skrevet 29. juli #2 Skrevet 29. juli Nei, det er ikke er navn jeg liker. Men hei, det er ikke mitt barn.
amandine Skrevet 29. juli #3 Skrevet 29. juli Nei, jeg liker ikke Emme. Ikke det at jeg har hørt det før, men jeg ville aldri gitt ungen min et navn han eller hun måtte påpeke stavemåten på hele livet.
prebs Skrevet 29. juli #4 Skrevet 29. juli amandine skrev (6 timer siden): Nei, jeg liker ikke Emme. Ikke det at jeg har hørt det før, men jeg ville aldri gitt ungen min et navn han eller hun måtte påpeke stavemåten på hele livet. Det er nettopp dette. "Emma, sa du?" "Nei, Emme med E!" Gjentatt ørten ganger om dagen.
Anonym bruker Skrevet 16. august #5 Skrevet 16. august Jeg syns at Emme høres ut som et guttenavn, og jeg syns ikke det var fint. Jeg liker ikke navn som ser ut som en skrivefeil. Anonymkode: 1b3ad...9d9
Anonym bruker Skrevet 16. august #6 Skrevet 16. august Her må man først og fremst tenke på barnet. Barnet skal like sitt eget navn. I navneboka er det maaaaange fine navn som er sjeldne. Vi kjenner ei Emmy. Syns det er et kult navn og klinger fint. Emme gir en tam ordlyd. Slik som ebbe. Emmy feks har en positiv oppsvung på slutten. 😊 Anonymkode: 8f450...eab
Anonym bruker Skrevet 16. august #7 Skrevet 16. august Navnet Elon Musk ga til sin datter er ellers ganske uvanlig? Han er veldig kreativ og artistisk altså! Anonymkode: ae0ae...ba8
Anonym bruker Skrevet 16. august #8 Skrevet 16. august Anonym bruker skrev (1 time siden): Navnet Elon Musk ga til sin datter er ellers ganske uvanlig? Han er veldig kreativ og artistisk altså! Anonymkode: ae0ae...ba8 Elon Musk er først og fremst rasistisk og fascistisk. Og en fagforeningsknuser. Arbeidere for Tesla i Sverige har prøvd i 3 år, men ble knust nå. Anonymkode: 6aaf5...1af
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå