oslofrk Skrevet 28. juli #1 Skrevet 28. juli Barnet og jeg ønsker oss en tur til Hellas i høstferien. Vi har relativt smalt budsjett. Jeg har sjekket restplass.no, men blir helt overveldet av så mange valg! 😝 Hva bør jeg tenke på? Konkrete tips mottas med stor takk!
Hagla Skrevet 29. juli #2 Skrevet 29. juli Lengst mulig sør hvis dere vil ha godt vær, høstferie er sent dersom dere er ute etter sol og bading. Har vært på Kreta i strålende sol i høstferien, mens et vennepar fikk regn hele høstferien på Kreta. Ville vurdet Kypros på grunn av bedre beliggenhet med tanke på sol og varme.
Anonym bruker Skrevet 29. juli #3 Skrevet 29. juli Parga var nydelig, syntes vi. Anonymkode: 454ca...fb6
1anonym Skrevet 30. juli #4 Skrevet 30. juli Værmessig er Hellas risiko i høstferien. Ikke regn med «sommer og sol».
Anonym bruker Skrevet 31. juli #5 Skrevet 31. juli Vi har hatt høstferien flere ganger i Hellas (Kykladene). Det er som regel som en god eller grei norsk sommer (alt ettersom hvor i landet man er fra). Man må gjerne ha bukse og en tynn jakke på om kvelden. Finner man seg en strand i le på dagtid har man gjerne 22 - 25 grader i luften og vannet har fortsatt grei varme. Om sommeren er himmelen gjerne skyfri, mens det kan være en og annen sky på høsten. Man kan være uheldig å få kaldere vær og regn, men det regner sjelden mer enn noen dager i strekk. Her kan dere se statistikken for Ios: https://www.greeka.com/cyclades/ios/weather/ Anonymkode: 6fb74...129
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå