Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Satt ute for å snakke i en viktig telefonsamtale og hadde med hunder. Plutselig kommer det en dame og roper og maser mens jeg snakka i telefonen. Hundene bjeffa og hun andre jeg snakka med hørte ikke hva jeg sa. Og skjønte ikke hva som foregikk. Dama skriker og roper og maser igjen og hundene bjeffer. Hun går ikke.

Er det vanlig å avbryte folk når man snakker i telefonen og å skrike og mase sånn? 

Det ender med jeg må legge på telefonen fordi jeg ikke hører vedkommende. 

Det hun dama ropte var hvor hun skulle parkere henne? Hvordan kan jeg vite det?

Hadde skjønt om det var en person som drukna eller noe annet som hasta sånn.

Ikke fikk jeg ringt tilbake heller siden jeg satt en halv time i telefon kø. 

Blir bare så oppgitt.

Så mye mas og roping da. 

Anonymkode: d6dda...809

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det som er vanlig er å si tydelig fra om at du snakker i telefonen og ikke kan hjelpe henne. 

Anonymkode: 57cf4...efe

Skrevet

Men hun så jo at jeg snakka i telefonen.

Skrevet

Om man står på en ukjent plass og ikke vet om man kan parkere er det ganske vanlig å spørre en som allerde er det og som man kanskje tror er lokalkjent. 

I de fleste telefonsamtaler kan man si "unnskyld, vent et lite øyeblikk", svare den som spør og deretter returnere til samtalen. Kan ikke samtalen avbrytes forklarer man det med håndbevegelser, holder seg deretter f.eks for det ene øret og snur ryggen til. Så svarer man eventuelt på spørsmålet etter at samtalen er over. Damen som spurte, kan forresten ikke noe for at hundene dine bjeffer.

Anonymkode: 1a4ab...b04

Skrevet
Anonym bruker skrev (10 minutter siden):

Men hun så jo at jeg snakka i telefonen.

Kunne du ikke bare sagt til personen på telefonen at den måtte vente et øyeblikk og spurt dama hva hun vile?

Anonymkode: 883b4...db5

Skrevet

Drit i de surmaga svarene du får hi. Det er alltid noen som skal angripe hi her inne. 
Ja, det er en kjemperar ting å gjøre! Uhøflig og frekt. Skjønner du reagerte. 

Anonymkode: a62fc...4bd

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Drit i de surmaga svarene du får hi. Det er alltid noen som skal angripe hi her inne. 
Ja, det er en kjemperar ting å gjøre! Uhøflig og frekt. Skjønner du reagerte. 

Anonymkode: a62fc...4bd

ingen har svart hi surmaga, og ingen har angrepet hi. Du forpester forumet med de her påstandene dine.

Anonymkode: 883b4...db5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...