Anonym bruker Skrevet 25. juli #1 Skrevet 25. juli Noen er strandkjoler, noen passer kroppen min nå, og noen passet for 10 kilo siden men de sparer jeg også på. Er det overflod av kjoler synes dere? Anonymkode: 8df7a...0ce
Anonym bruker Skrevet 25. juli #2 Skrevet 25. juli Nei. Har dobbelt så mange. Anonymkode: c781a...89d
Anonym bruker Skrevet 25. juli #4 Skrevet 25. juli Jeg har ikke helt oversikt over antall, men tipper at jeg har rundt 25-30. om det er for mange? Helt klart. Gjør det noe? Nei Anonymkode: 5f930...72f
Anonym bruker Skrevet 25. juli #5 Skrevet 25. juli Nei. Har over 30 selv i forskjellige størrelser. Anonymkode: fbe66...e5d
Anonym bruker Skrevet 25. juli #6 Skrevet 25. juli Ja, jeg synes det er mye. Men spiller det noen rolle om jeg eller andre mener om det da. Anonymkode: dc0e8...c54
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 25. juli #7 Skrevet 25. juli Nei jeg har nok omkring 30. Bruker primært kjole.
Anonym bruker Skrevet 25. juli #8 Skrevet 25. juli For meg som omtrent aldri bruker kjole er de mye, men jeg har godt over 50 jeans Anonymkode: 676f3...f58
Anonym bruker Skrevet 26. juli #9 Skrevet 26. juli det kommer jo veldig ann på hvor mye man faktisk bruker dem da Anonymkode: 99b3e...393
Anonym bruker Skrevet 26. juli #10 Skrevet 26. juli Jeg har nok ca 10 som er i bruk, også har jeg sikkert like mange hengende i skapet med ting som ikke er i bruk. Jeg har tatt vare på noen plagg oppigjennom som er litt spesielle, har sentimental verdi e.l. Synes det er moro å ha så lenge jeg har plass 😊 Datteren min på 19 prøvde i våres en kjole jeg fikk av mannen min da vi var på bryllupsreise for over 26 år siden. Hun synes den var "dritkul". Hun hadde brukt den om det ikke var for at den er str 38 og hun er str 34/36. Anonymkode: 53e33...8b4
Anonym bruker Skrevet 26. juli #11 Skrevet 26. juli Litt avhengig av hvor du bor. Her i Trøndelag bør du være ekstremt varmblodig om du skulle fått brukt de. Anonymkode: 23bad...72f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå