Gå til innhold

Dere som har vært gift en stund - sølvbryllup

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye brukte dere på å feire deres sølvbryllup?

Anonymkode: 64cba...c05

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke noe mer enn vanlig, vi gikk ut og spiste middag.

Anonymkode: b6b39...da7

Skrevet

Har ikke kommet dit enda, feiret 20 års bryllupsdag i år. Gikk ut og spiste, regner med vi gjør det samme når det blir sølvbryllup.

Anonymkode: bfadb...511

Skrevet

Ikke mye. Ba med oss forlovere og noen nære venner og spiste middag ute. Alle betalte for seg selv. 

Anonymkode: 0576a...ba3

Skrevet

Vi  gikk ut på en bedre restaurant og spiste sammen med barna. Bortsett fra det gjorde vi ikke så mye ut av det. Av alle i omgangskretsen vår som har vært gift så lenge så er det bare ett par som hadde stor fest. De giftet seg uten selskap og ville ta det igjen nå. 

Anonymkode: fd471...fc0

Skrevet

Takk for svar.

I min familie pleier det å bli feiret stort, det har ikke jeg helse til å arrangere. 

I mannens familie, vel, det har de ikke for vane å holde sammen så lenge.

Vurderer å bestille bord på Maaemo, men det blir brått kr 20.000,- pluss overnatting i Oslo, og syns det høres litt mye ut...

HI

Skrevet

Vi hadde en enkel feiring med barna, foreldre, og nærmeste familiemedlemmer som søsken og onkler/tanter. Brukte ikke mye penger, maks et par tusen tenker jeg. Hadde noen kalde retter og en gryte minnes jeg. Dekket langbord ute på verandaen og tok fram gjenstander fra bryllupet som bordpynt.

Skrevet

Vi "feiret" sølvbryllup da det var ganske strenge korona-restriksjoner, så det ble med en blomsterbukett til meg, sjokolade til ham og et gratulerer med dagen. Så var det middag hjemme med kjernefamilien.

Skrevet
Anonym bruker skrev (8 timer siden):

Takk for svar.

I min familie pleier det å bli feiret stort, det har ikke jeg helse til å arrangere. 

Vurderer å bestille bord på Maaemo, men det blir brått kr 20.000,- pluss overnatting i Oslo, og syns det høres litt mye ut...

HI

Det er jo verdt å feire en sånn dag 😊 Hvis dere har lyst, råd og mulighet -hvorfor ikke?

Skrevet

Gitt at vi ikke har feiret en eneste bryllupsdag så langt tviler jeg på at det blir en stor begivenhet. Hvis jeg hadde lyst på en helg i Oslo på Maaemo hadde jeg glatt brukt 20.000,- på det sølvbryllup eller ikke. Det har vi råd til. Så kjenner jo ikke jeg deres økonomiske situasjon og derfor vanskelig å si om disse 20.000,- betyr at dere ofrer noe annet viktig.

Anonymkode: 2c4c2...e34

Skrevet (endret)
Anonym bruker skrev (På 25.7.2026 den 8.16):

Ikke mye. Ba med oss forlovere og noen nære venner og spiste middag ute. Alle betalte for seg selv. 

Anonymkode: 0576a...ba3

Oi. Hvis dere ber med, så må jo dere betale. 

Endret av LME1001
Skrevet (endret)
On 7/25/2026 at 11:18 PM, Anonym bruker said:

Takk for svar.

HI

Har dere økonomi til det, så gjør det😊

Endret av Wicked_Witch_of_the_West

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...