Anonym bruker Skrevet 24. juli #1 Skrevet 24. juli Jeg har fått interesse for å lage ting i sommer å har da fått god hjelp av ChatGPT. Nå ønsker jeg å lage ett utebord å har funnet en video på youtube om fremgangsmåten. Men mangler litt informasjon her. ChatGPT mener jeg skal bruke terassebord,men AL mener at jeg må bruke impregnert konstruksjonsvirke. Hvilke matriale ville dere brukt til dette bordet? Anonymkode: c0aad...e0c
Anonym bruker Skrevet 24. juli #2 Skrevet 24. juli Skal ha med en å lage den som har mer peiling,men han var også usikker på hvilke matriale en bør bruke Anonymkode: c0aad...e0c
TheWitch Skrevet 24. juli #3 Skrevet 24. juli Jeg tror jeg ville gått på en byggvare foretning og sjekket der
Anonym bruker Skrevet 24. juli #4 Skrevet 24. juli TheWitch skrev (1 minutt siden): Jeg tror jeg ville gått på en byggvare foretning og sjekket der Ja det er kanskje lurt Anonymkode: c0aad...e0c
Anonym bruker Skrevet 24. juli #5 Skrevet 24. juli Ramma ser ut som 36x94 mm impregnert virke. Bordplate av 28x120 mm terrassebord. Skru bordplata med usynlig innfesting. Anonymkode: 1f8b7...340
prekæs Skrevet 25. juli #6 Skrevet 25. juli Sjekk lerk. Mulig det er kostbart, men det er jo ikke så mye du trenger. Lerk har endel positive egenskaper og brukes vel ubehandlet.
Anonym bruker Skrevet 25. juli #7 Skrevet 25. juli Anonym bruker skrev (5 timer siden): Ramma ser ut som 36x94 mm impregnert virke. Bordplate av 28x120 mm terrassebord. Skru bordplata med usynlig innfesting. Anonymkode: 1f8b7...340 Tusen takk for svar Anonymkode: c0aad...e0c
Anonym bruker Skrevet 25. juli #8 Skrevet 25. juli prekæs skrev (23 minutter siden): Sjekk lerk. Mulig det er kostbart, men det er jo ikke så mye du trenger. Lerk har endel positive egenskaper og brukes vel ubehandlet. Ja det skal jeg gjøre Anonymkode: c0aad...e0c
Anonym bruker Skrevet 25. juli #9 Skrevet 25. juli Ikke kjøp de billigste terassebordene de vil antageligvis vri seg. Anonymkode: ae5e2...3bc
Anonym bruker Skrevet 25. juli #10 Skrevet 25. juli Anonym bruker skrev (1 time siden): Ikke kjøp de billigste terassebordene de vil antageligvis vri seg. Anonymkode: ae5e2...3bc Takk! Da skal jeg unngå det Anonymkode: c0aad...e0c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå