Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har kikket på de mest åpenbare nettsider og syns alt er helt likt og kjipt. Stusselig farger, t skjorter med hals helt oppunder.. 

Noen som har noen tips til et nettsted med litt mer spenstig treningstøy? Farger man blir glad av?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sjekk adidas sitt. Syns de har mye fint.

Skrevet

Adidas har mye fint ja,å freshe farger

Anonymkode: 59308...94d

Skrevet

Filtrerer søket slik at svart og grått forsvinner! Det er mitt beste tips! Da får du opp alle fargene og søket drukner ikke i svart. Zalando er lett å søke på.

Lululemon har også mye farger, har knall rosa og klarblå tights derfra. Adidas som nevnt. Har nettopp bestilt fra Halara, så kan ikke si noe om kvaliteten, men farger har de. ICanIWill, Girl Collective.

Skrevet

Bare jeg som bruker sort pga svette under trening? 

Anonymkode: 9a578...664

Skrevet
Anonym bruker skrev (10 timer siden):

Nei. Synes «artig» treningstøy med «freshe» farger uansett ser litt «overivrig nybegynner på treningssenteret» ut. 

Beklager, altså 😉

Anonymkode: 356aa...25b

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Nei. Synes «artig» treningstøy med «freshe» farger uansett ser litt «overivrig nybegynner på treningssenteret» ut. 

Beklager, altså 😉

Skjønner ikke at man må shame andre for den minste ting. 

Anonymkode: 35427...73a

Skrevet
Anonym bruker skrev (37 minutter siden):

Beklager, altså 😉

Du høres ut som en skikkelig kjedelig person. 

Anonymkode: baa27...690

Skrevet
Anonym bruker skrev (16 timer siden):

Neppe, det er jo en grunn til at det selges så mye treningtøy i svart 😅

Anonymkode: bef6d...061

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Jeg drar ikke på treningssenter så mulig jeg ikke har stemmerett, men man føler seg faktisk freshere jo bedre man ser ut og det betyr ikke nødvendigvis å kle seg med mer farger.

Har selv brukt mye farger i mitt liv, på trening og ellers. Jeg gjorde det for å føle meg finere og mer oppstemt. Likevel, enkelte klær fikk meg hele tiden til å tenke; Jeg burde farge håret mørkere. Så farget jeg håret mørkere, men så følte jeg at noe annet var off.

Ved en tilfeldighet fant jeg ut at jeg er en klar vinter og at enkelte farger bare ikke kler meg. Per i dag bruker jeg enkelte klare farger og er fin i det. Men jeg har sluttet å skamme med over å gå i sorte, hvite eller marineblå klær.

Vil anbefale alle å finne ut hvilken årstid de er og finne ting som er farger de faktisk kler. 

Anonymkode: e58ff...bc7

Skrevet

Jeg er veldig glad i  farger og bruker det mye til vanlig. Syns hvitt, svart og beige er kjipt i lengden. 
Det største problemet mitt er dog at t skjortene har halsen så tett opp til min hals. Hvis man skal ha noe mindre «stramt» finner jeg bare singletter og det vil jeg ikke ha. Vil også helst ha t skjorter med litt lengde på ermene slik at jeg ikke får gnagsår på langtur. Kravstor, jeg vet! 
Har sjekket adidas og Zalando, men fant ikke helt det jeg lette etter. Takk for tips likevel! 

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 timer siden):

Jeg synes du høres ut som en skikkelig butthurt person.

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 timer siden):

Skjønner ikke at man må shame andre for den minste ting. 

Shame? Altså, SÅ nærtagende er det faktisk ikke greit å være. Blir du like fornærma når noen sier at svarte og beige klær er kjedelige? Du må lære deg at folk har meninger om hvordan ting ser ut og fremstår for andre. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Shame? Altså, SÅ nærtagende er det faktisk ikke greit å være. Blir du like fornærma når noen sier at svarte og beige klær er kjedelige? Du må lære deg at folk har meninger om hvordan ting ser ut og fremstår for andre. 

Kutt ut, Hi ba ikke om din mening.

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Kutt ut, Hi ba ikke om din mening.

Det var ikk hi jeg svarte heller. La være å svare meg, så slipper du å få svar.

Skrevet
Anonym bruker skrev (47 minutter siden):

Jeg skrev tidligere om det å være en klar vinter eller andre årstider. Selv om denne du viser er en nydelig farge er det altså ikke alle som kler den likevel. Er man som meg så kler man den ikke, men kler i stedet denne;

Anonym bruker skrev (44 minutter siden):

Årsaken til at jeg skriver det er at treningstøy ofte er dyre saker og man ønsker å føle seg på topp med det på. Man har altså mye igjen å hente på å finne ut HVILKE FARGER man kler. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Jeg skrev tidligere om det å være en klar vinter eller andre årstider. Selv om denne du viser er en nydelig farge er det altså ikke alle som kler den likevel. Er man som meg så kler man den ikke, men kler i stedet denne;

Årsaken til at jeg skriver det er at treningstøy ofte er dyre saker og man ønsker å føle seg på topp med det på. Man har altså mye igjen å hente på å finne ut HVILKE FARGER man kler. 

Jøsses, man har ikke lov å gi tips til hi heller nå :roll:

Skrevet
Anonym bruker skrev (14 minutter siden):

Akkurat når det gjelder treningstøy gir jeg blaffen i om jeg kler fargen eller ikke. Jeg bruker svart eller mørke farger fordi jeg svetter ganske mye når jeg trener og da blir det mindre synlig. Om man ikke har det problemet (eller ikke bryr seg så mye), så kan det vel være fint med friske farger, poenget er vel å ha noe man trives i som ikke svekker treningsgløden? Alle er jo heller ikke "klar vinter", men kler flere farger. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Akkurat når det gjelder treningstøy gir jeg blaffen i om jeg kler fargen eller ikke. Jeg bruker svart eller mørke farger fordi jeg svetter ganske mye når jeg trener og da blir det mindre synlig. Om man ikke har det problemet (eller ikke bryr seg så mye), så kan det vel være fint med friske farger, poenget er vel å ha noe man trives i som ikke svekker treningsgløden? Alle er jo heller ikke "klar vinter", men kler flere farger. 

Mitt poeng er at man tror man vil trives i det fordi man liker fargen, men så gjør man det ikke likevel fordi det ikke passer paletten man kler.

Ja, poenget mitt er jo at mennesker IKKE nødvendigvis er klar vinter.

Var det jeg skrev så vanskelig å forstå?

Jøsses, man har ikke lov å gi tips til hi heller nå :roll:

Pinlig respons. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Mitt poeng er at man tror man vil trives i det fordi man liker fargen, men så gjør man det ikke likevel fordi det ikke passer paletten man kler.

Ja, poenget mitt er jo at mennesker IKKE nødvendigvis er klar vinter.

Var det jeg skrev så vanskelig å forstå?

Pinlig respons. 

Men du vet jo ikke hvordan HI ser ut, hun kan jo godt kle farger selv om du ikke gjør det? Og ikke minst, hun ønsker å kle seg i farger og blir glad av det. Da har det jo ingenting å si hva som passer for deg? 

Skrevet
Anonym bruker skrev (24 minutter siden):

Men du vet jo ikke hvordan HI ser ut, hun kan jo godt kle farger selv om du ikke gjør det? Og ikke minst, hun ønsker å kle seg i farger og blir glad av det. Da har det jo ingenting å si hva som passer for deg? 

Jeg trodde ikke et poeng kunne fly så høyt over noens hode. Du får bare la være å forstå hvor jeg vil, jeg skriver uansett til HI. 

Skrevet

Pinlig respons. 

Din respons til mine tips til hi, var pinlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...