Anonym bruker Skrevet 20 timer siden #1 Skrevet 20 timer siden Kjæresten la tidligere ut nytt profilbilde og jeg trykka hjerte. Jeg la ut i går og han tok tommel opp. Tenker dere over forskjellen og hva dere bruker? Vi har vært sammen godt over ett år, har barn som vet om oss. Når er det vanlig å skifte profil på facebook? 🤔 Anonymkode: a9e5f...5c4
Anonym bruker Skrevet 19 timer siden #2 Skrevet 19 timer siden Det er virkelig ingen som bryr seg. Anonymkode: 9cb6c...600
Anonym bruker Skrevet 18 timer siden #3 Skrevet 18 timer siden Nei, det er det nok ikke mange som tenker over 😂 Anonymkode: 30583...40a
Anonym bruker Skrevet 18 timer siden #4 Skrevet 18 timer siden Nei, det skjenker jeg ikke en tanke. Anonymkode: 20b7e...11c
Anonym bruker Skrevet 18 timer siden #5 Skrevet 18 timer siden Anonym bruker skrev (10 minutter siden): Nei, det er det nok ikke mange som tenker over 😂 Anonymkode: 30583...40a Ok, det gjør jeg 🙈. Men når er det innafor å bytte status på facebook når me har barn fra før av? 😅 Hi Anonymkode: a9e5f...5c4
Anonym bruker Skrevet 17 timer siden #6 Skrevet 17 timer siden Anonym bruker skrev (23 minutter siden): Ok, det gjør jeg 🙈. Men når er det innafor å bytte status på facebook når me har barn fra før av? 😅 Hi Anonymkode: a9e5f...5c4 Lar du andre styre sånne valg? Anonymkode: 515a9...34a
Anonym bruker Skrevet 17 timer siden #7 Skrevet 17 timer siden Anonym bruker skrev (2 timer siden): Kjæresten la tidligere ut nytt profilbilde og jeg trykka hjerte. Jeg la ut i går og han tok tommel opp. Tenker dere over forskjellen og hva dere bruker? Vi har vært sammen godt over ett år, har barn som vet om oss. Når er det vanlig å skifte profil på facebook? 🤔 Anonymkode: a9e5f...5c4 Det har ikke vært vanlig å gjøre det de siste 10 årene ihvertfall Anonymkode: 3afec...7a1
Anonym bruker Skrevet 12 timer siden #8 Skrevet 12 timer siden Anonym bruker skrev (6 timer siden): Ok, det gjør jeg 🙈. Men når er det innafor å bytte status på facebook når me har barn fra før av? 😅 Hi Anonymkode: a9e5f...5c4 Det finnes det ingen fasit på. Hva med å snakke med han det gjelder om dette? Anonymkode: 30583...40a
Anonym bruker Skrevet 11 timer siden #9 Skrevet 11 timer siden Anonym bruker skrev (6 timer siden): Det har ikke vært vanlig å gjøre det de siste 10 årene ihvertfall Anonymkode: 3afec...7a1 Å så tøff du er... 🙄 Men du tar svimlende feil da det fortsatt er vanlig å bytte status på Facebook. Anonymkode: 77b4d...57b
Anonym bruker Skrevet 11 timer siden #10 Skrevet 11 timer siden Hjerte eller tommelen opp er som regel personavhengig, sjelden situasjonsavhengig. Jeg har venner som velger hjerter på alt og venner som velger tommelen opp på alt. Noen som bruker sosiale medier overtenker og tror det er en statement om noen bruker det ene eller det andre. Andre bare trykker uten mange tanker bak. Anonymkode: 4fb35...011
Anonym bruker Skrevet 11 timer siden #11 Skrevet 11 timer siden Jeg fjernet status helt da vi gikk fra hverandre for 12 år siden, aldri lagt inn noe etter det. Kunne gjort det om det var viktig for ny kjæreste. Litt kleint om det står at man er singel er det eneste, hadde fjernet det selv om jeg ikke ønsket å sette «i et forhold (med)». Anonymkode: 298e6...e66
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå