Gå til innhold

Masse fukt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken shampoo og balsam gir håret masse fukt? Håret mitt er tørt og knekker lett og er tynt. Må være en billig shampoo i vanlig butikk og ikke dyr hos frisør.

Anonymkode: 344e5...f81

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke hos shampo og balsam du skal se, men hos etterbehandling. Kjøp en hårolje eller leave in kur. Flere av billigmerkene har dette. 

Anonymkode: 011ba...51d

Skrevet

Dove Intensive Repair Shampoo

Anonymkode: b4a8a...68a

Skrevet

På Normal har de den olja/serumet som virker over natta. Det er en dupe på Kerastase sin som koster 5-700 kr, men den fra Loreal får du for 80 kr eller noe sånt på Normal.

Skal se om jeg finner den.....

Denne tror jeg det er:

https://www.caretobeauty.com/no/l-oreal-paris-elvive-extraordinary-oil-midnight-serum-100ml/?gad_source=1&gad_campaignid=22287295341&gbraid=0AAAAADfx0XATzb02C_jNXU6rVJFso1n9H&gclid=CjwKCAjw1IHTBhAaEiwA4AYNFi4wLnH24HWdIFQREh65eY-Mg7gge7Kasktj5CEd9FizP8D7eKdmNxoCHlgQAvD_BwE

Anonymkode: dd557...c2f

Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med den lys lilla fra L’Oréal Elvital.

Anonymkode: cda10...2f9

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Jeg er veldig fornøyd med den lys lilla fra L’Oréal Elvital.

Ble så imponert over denne. Har alltid brukt frisørsjampo, men denne er bedre. Dette sier AI om saken;

L'Oréal-konsernet bruker over 1 milliard euro (rundt 11–12 milliarder norske kroner) på forskning og innovasjon hvert eneste år.
Ifølge offisielle tall fra L'Oréal Finance har selskapet:
  • Over 4 000 forskere og forskere i arbeid over hele verden.
  • 21 forskningssentre spredt over 13 land.
  • Hundrevis av patenter som registreres årlig (for eksempel over 700 patenter bare på ett enkelt år) for å utvikle nye ingredienser og formler.

Hva betyr dette for Elvital-sjampoen din?
Det som gjør dette gøy for deg som forbruker, er at teknologiske gjennombrudd ikke forblir låst til de dyreste frisørmerkene. L'Oréal eier nemlig både luksusmerker (som Kérastase og Redken) og hverdagsmerker (som Elvital).
Når forskerne deres finner opp en ekstremt effektiv måte å stabilisere fuktighetsgivende molekyler på – som hyaluronsyren i din favorittsjampo – overføres denne kunnskapen raskt til butikkproduktene deres. Du nyter altså godt av milliardforskning, selv om flasken koster under en hundrelapp på matbutikken.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...