Anonym bruker Skrevet 20. juli #1 Skrevet 20. juli Som lar barna sine springe og hyle, skrike av full hals, krangle osv ute uten å gripe inne?? Naboen her er slik og jeg holder på å bli tullete av denne fri barneoppdragelse!! Dere bor ikke alene og vi er flere naboer som reagere. Dette gjør at vi må rømme inn og lukke alle dører, men alikevell høre vi dem. De roper på foreldrene men ingen svarer da heller. Ett evig mas fra morgen til kveld når de er hjemme. De andre naboene med småbarn tar inn barna hvis de hyler og skriker eller sier nå får dere roe dere ned litt. Men ikke desse. jeg er glad i når barn leker og har det gøy ute, ikke misforstå meg. Men når det blir den høyeste hyle stemmen fra jenter blandet med skrik, krangel og gråt.. ja då blir det for mye for hjernen min kjenner jeg. Håper dere som ikke har tenkt over det slik, kan prøve å ha det i bakhodet. Vi er flere som ønsker å ha en fin sommer, ikke ver egoistisk selv om det ikke er regler på dagtid Anonymkode: 2e627...efc
Anonym bruker Skrevet 20. juli #2 Skrevet 20. juli Video for demonstrasjon: (Så kan man jo lure på hvordan barn av slike foreldre blir som voksne?) Anonymkode: 32471...102
Anonym bruker Skrevet 20. juli #3 Skrevet 20. juli Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Video for demonstrasjon: (Så kan man jo lure på hvordan barn av slike foreldre blir som voksne?) Anonymkode: 32471...102 Ja ikke sant! Foreldre som ikke evner ånde noe gale med sine barn er dømt til barn som ikke bryr seg om andre enn seg selv, egoister Anonymkode: 2e627...efc
Anonym bruker Skrevet 20. juli #4 Skrevet 20. juli Gå bort å ringe på? Legg en lapp i postkassa? Snakke direkte til barna? Anonymkode: 28516...30f
Anonym bruker Skrevet 20. juli #5 Skrevet 20. juli Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Gå bort å ringe på? Legg en lapp i postkassa? Snakke direkte til barna? Anonymkode: 28516...30f Ja hadde det bare vært så lett.. mange foreldre vil nok oppfatte dette som angrep på foreldrerollen desverre Anonymkode: 2e627...efc
Anonym bruker Skrevet 20. juli #6 Skrevet 20. juli Anonym bruker skrev (5 minutter siden): Ja hadde det bare vært så lett.. mange foreldre vil nok oppfatte dette som angrep på foreldrerollen desverre Anonymkode: 2e627...efc Og? Det trengs. Anonymkode: af849...c65
oslofrk Skrevet 20. juli #7 Skrevet 20. juli Det hjelper jo ikke å klager her… Det er stor forskjell på å få bort og si «ungene dine oppfører seg som ville bavianer» og å si «Det har vært mye lyd i det siste…»
Anonym bruker Skrevet 20. juli #8 Skrevet 20. juli Hadde samme problemet her. De har heldigvis flytta. Jeg tok det opp til slutt etter at til og med å tette luftelukene ikke hindra ekstrem hyling og fikk høre at «barn er barn». Så jeg hadde veldig lyst til å sette i gang ungdommen utenfor med høy musikk på kvelden og si «ungdom er ungdom». Anonymkode: 755e7...780
Anonym bruker Skrevet 21. juli #9 Skrevet 21. juli Anonym bruker skrev (14 timer siden): Hadde samme problemet her. De har heldigvis flytta. Jeg tok det opp til slutt etter at til og med å tette luftelukene ikke hindra ekstrem hyling og fikk høre at «barn er barn». Så jeg hadde veldig lyst til å sette i gang ungdommen utenfor med høy musikk på kvelden og si «ungdom er ungdom». Anonymkode: 755e7...780 Ja det er slik jeg forventer av svar fra de også.. ja har ungdom selv så burde nok ha fått ungdommen til å fyrt opp noe Anonymkode: 2e627...efc
Anonym bruker Skrevet 21. juli #10 Skrevet 21. juli oslofrk skrev (14 timer siden): Det hjelper jo ikke å klager her… Det er stor forskjell på å få bort og si «ungene dine oppfører seg som ville bavianer» og å si «Det har vært mye lyd i det siste…» Tenk hvis jeg skulle nå inn til noen her inne som ikke hadde tenkt på akkurat dette.. Anonymkode: 2e627...efc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå