Anonym bruker Skrevet 20. juli #1 Skrevet 20. juli Hva gjør du som lindrer på smerter? Anonymkode: 6b74d...61a
Anonym bruker Skrevet 20. juli #2 Skrevet 20. juli Trener opp musklene rundt de vonde leddene så de blir avlaster av en sterk muskulatur. Jeg har artrose i hoftene, mannen i skuldrene, særlig den ene skulderen. Vi trener begge hos en fysioterapeut som har spesialisert seg på dette. Så tar vi smertestillende ved behov. Anonymkode: 891d7...709
Anonym bruker Skrevet 20. juli #3 Skrevet 20. juli Styrke- og bevegelighetstrening. Har ikke kne så styrketrening av kneet og trening på spinningsykkel er det jeg bedriver mest. Anonymkode: 05d6f...b6d
Anonym bruker Skrevet 20. juli #4 Skrevet 20. juli Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Styrke- og bevegelighetstrening. Har ikke kne så styrketrening av kneet og trening på spinningsykkel er det jeg bedriver mest. Anonymkode: 05d6f...b6d Har i kne. Ikke "ikke kne".. Anonymkode: 05d6f...b6d
Anonym bruker Skrevet 21. juli #5 Skrevet 21. juli https://www.fysioterapeuten.no/aktiv-med-artrose-artrose-may-arna-risberg/vil-myter-om-artrose-til-livs/128519 Anonymkode: 9a247...aee
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå