Anonym bruker Skrevet 19. juli #1 Skrevet 19. juli Jeg har blitt så veldig tørr i huden under tærne. Ville dere brukt bodylotion eller håndkrem der? Anonymkode: a9823...961
Anonym bruker Skrevet 19. juli #2 Skrevet 19. juli Den som er fetest. Smør de godt og ta på deg sokker. Anonymkode: fdb78...81a
Anonym bruker Skrevet 20. juli #3 Skrevet 20. juli Hvis det sitter akkurat under tærna, ville jeg først tenkt på at det kan være fotsopp. Da er det vanlig å være tørr der. Hvis ikke, smør med en skikkelig fet krem, og ta på sokker etterpå. Håndkrem er ofte fetere enn bodylotion, men fotkrem er bedre. Anonymkode: 746d2...f44
Anonym bruker Skrevet 20. juli #4 Skrevet 20. juli Jeg tenkte også fotsopp, da flasser man gjerne litt mellom og under tærne, er du sikker på det ikke er det? Da gjør fete kremer det bare verre nemlig. Da må du kjøpe en krem på apoteket som tar akkurat det. Anonymkode: b8ba9...192
Anonym bruker Skrevet 21. juli #5 Skrevet 21. juli Jeg hadde mye tørr hud under føttene før. «Mirakelkuren» var å barbent i vått gress av en eller annen grunn. Gjør det så ofte jeg kan på sommeren, og så er jeg fin hele året. Og jeg var så ille at det sprakk opp og ble sår under føttene Anonymkode: 69e78...50e
Anonym bruker Skrevet 23. juli #6 Skrevet 23. juli Har samme problemet. Kremen Locobase fra apoteket er en løsning. Anonymkode: 21d5d...f90
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå