Anonym bruker Skrevet søndag kl 14:07 #1 Skrevet søndag kl 14:07 Jeg er så full i angst. Holder virkelig ikke ut. Anonymkode: 3e57e...0de
Anonym bruker Skrevet søndag kl 14:31 #2 Skrevet søndag kl 14:31 Det kommer jo helt an på hva PTSD kommer av. For meg har brudd vært en lettelse Anonymkode: ba4b3...d6e
Anonym bruker Skrevet søndag kl 15:47 #3 Skrevet søndag kl 15:47 Anonym bruker skrev (1 time siden): Det kommer jo helt an på hva PTSD kommer av. For meg har brudd vært en lettelse Anonymkode: ba4b3...d6e Ptsd kommer fra vold i oppveksten. Relasjoner. Sliter med relasjoner. Sliter uansett om det er bra eller ikke Anonymkode: 3e57e...0de
Anonym bruker Skrevet søndag kl 17:14 #4 Skrevet søndag kl 17:14 Har du borderline/emosjonelt ustabil personlighetsforstyrrelses-trekk i din k-ptsd? Anonymkode: dd9dc...df2
Anonym bruker Skrevet søndag kl 20:28 #5 Skrevet søndag kl 20:28 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Har du borderline/emosjonelt ustabil personlighetsforstyrrelses-trekk i din k-ptsd? Anonymkode: dd9dc...df2 Jeg tror det. Dps nektet å utrede for det. Dps sa at jeg ikke hadde det.. uten å utrede Anonymkode: 3e57e...0de
Anonym bruker Skrevet i går, 18:29 #6 Skrevet i går, 18:29 Dropp å bli kjæreste i første omgang og fokuser på å bli frisk. Anonymkode: bb58c...133
Anonym bruker Skrevet 14 timer siden #7 Skrevet 14 timer siden Anonym bruker skrev (14 timer siden): Dropp å bli kjæreste i første omgang og fokuser på å bli frisk. Anonymkode: bb58c...133 Ja. Er enig i det. Men nå er jeg i et dårlig situationship. Må klare å komme meg ut. Anonymkode: 3e57e...0de
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå