Anonym bruker Skrevet 17. juli #1 Skrevet 17. juli Jeg har truffet han to ganger. Egentlig møttes vi for 4år siden men det dabbet av og han fikk dame. Nå tok han kontakten opp igjen og vi har kun kysset og vært intime med hverandre med klær på. Jeg vet han er veldig lysten på meg, å min frykt for å bli såret igjen er så stor at jeg drøyer seksuell kontakt. Jeg er 39 og han 29. Er det noen meninger om aldersforskjellen? Bør jeg treffe han videre å se? Jordnær, rolig type, motsatt av det jeg tidligere har hatt. (Jeg har barn og egentlig ferdig, klokken tikker) Anonymkode: 0493c...ccf
Anonym bruker Skrevet 17. juli #2 Skrevet 17. juli Vil han ha barn da, er han villig til å gi opp det for deg? Anonymkode: 7c7e9...e4e
Anonym bruker Skrevet 17. juli #3 Skrevet 17. juli Anonym bruker skrev (1 time siden): Vil han ha barn da, er han villig til å gi opp det for deg? Anonymkode: 7c7e9...e4e Han er usikker på barn. Han er ung da, så jeg blir litt tenkende rundt alt. Jeg kan jo ikke få flere, selv jeg kunne tenkt meg en til 🙉 Anonymkode: 0493c...ccf
Anonym bruker Skrevet 17. juli #4 Skrevet 17. juli Tja… hvis det dabbet av for fire år siden og han gikk til en annen i stedet, så er nok ikke du den helt store for ham nei. Anonymkode: 22348...6d0
Anonym bruker Skrevet 17. juli #5 Skrevet 17. juli Aldersforskjellen er jo ikke et problem i og for seg, men det kan spørsmålet om barn bli. Du kan få barn i noen år til, men dere bør jo være litt sammen før dere avgjør om dere skal satse på et liv sammen. Anonymkode: 99ab0...632
Anonym bruker Skrevet 17. juli #6 Skrevet 17. juli Anonym bruker skrev (1 time siden): Tja… hvis det dabbet av for fire år siden og han gikk til en annen i stedet, så er nok ikke du den helt store for ham nei. Anonymkode: 22348...6d0 Det var mer min feil da.. Anonymkode: 0493c...ccf
Anonym bruker Skrevet 17. juli #7 Skrevet 17. juli Anonym bruker skrev (1 time siden): Aldersforskjellen er jo ikke et problem i og for seg, men det kan spørsmålet om barn bli. Du kan få barn i noen år til, men dere bør jo være litt sammen før dere avgjør om dere skal satse på et liv sammen. Anonymkode: 99ab0...632 Jeg er vel i grenseland for å få flere barn 🫣 Anonymkode: 0493c...ccf
Anonym bruker Skrevet 17. juli #8 Skrevet 17. juli Aldersforskjellen hadde ikke jeg tenkt var ett hinder,det var 11 år aldersforskjell mellom meg og kjæresten min. Vi var sammen i år å hadde det veldig bra sammen. Aldersforskjellen var aldri ett problem,det var heller andre ting som gjorde at det ble slutt. Hadde ikke nølt ett sekund med å bli sammen med en med like stor aldersforskjell igjen. Anonymkode: 1af99...693
Anonym bruker Skrevet 17. juli #9 Skrevet 17. juli Anonym bruker skrev (48 minutter siden): Jeg er vel i grenseland for å få flere barn 🫣 Anonymkode: 0493c...ccf Min svigerinne er 39 og venter nr 2 nå med ny mann, så det går jo an så klart. Anonymkode: 9e839...391
Anonym bruker Skrevet 17. juli #10 Skrevet 17. juli Anonym bruker skrev (4 timer siden): Jeg er vel i grenseland for å få flere barn 🫣 Anonymkode: 0493c...ccf Formålet med pikken hans er å sprute mannesafter opp i huttiheita. Vil du ikke ha flere barn er en yngre mann ikke noe for deg. Og han burde ikke være sammen med en eldre dame heller, for så vidt. Anonymkode: d1414...4eb
Anonym bruker Skrevet 18. juli #11 Skrevet 18. juli Anonym bruker skrev (7 timer siden): Formålet med pikken hans er å sprute mannesafter opp i huttiheita. Vil du ikke ha flere barn er en yngre mann ikke noe for deg. Og han burde ikke være sammen med en eldre dame heller, for så vidt. Anonymkode: d1414...4eb Nei, man kan jo IKKE ha det fint sammen uten å lage barn! 🙄 Anonymkode: 17ce7...c83
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå