Anonym bruker Skrevet 16 timer siden #1 Skrevet 16 timer siden "Flere tusen har sett videoene av Oslo-kunder som får mat levert på døra. – Ulovlig, påpeker Wolt. De filmer videoene gjennom smartbriller eller små kameraer, og kundene er ikke selv klar over at de blir filmet I noen av videoene kan man også se fullt navn på kunden som mottar maten". For en syk verden vi lever i, man kan snart ikke være trygg for å bli uvitende filmet og lagt ut på nett noen steder lenger, nå heller ikke i eget hjem. Nå skal man altså være redd for å bli filmet av marbudet og. Sånne folk burde få sparken og bli anmeldt. Å skulle tjene penger på å filme andre som ikke vet eller har samtykket til å bli filmet og lagt ut på nett er forkastelig. Håper at smartbrillene blir forbudt i Norge. Hva tenker dere? Anonymkode: 3687f...a63
Anonym bruker Skrevet 16 timer siden #2 Skrevet 16 timer siden Glemte linken https://www.nrk.no/stor-oslo/matbud-bruker-smartbriller-til-a-filme-kunder-ved-matlevering-i-oslo-1.17950163 Hi Anonymkode: 3687f...a63
Anonym bruker Skrevet 15 timer siden #3 Skrevet 15 timer siden Han ene der sier nå at han bruker et lite kamera på brystet så da hjelper det ikke noe å forby smartbriller. Tenk på synssvake som kan få hjelp til navigering i hverdagen. Eller vi andre som også kan få hjelp. Jeg er heller for at man merker de. Anonymkode: 4f4db...30f
Anonym bruker Skrevet 14 timer siden #4 Skrevet 14 timer siden Jeg vet metabriller er forbudt i barnehager i utlandet, foreldre kom og hentet barn med slike briller og filmet barnegrupper og ansatte. Det kan jo være barn på hemmelig adresse som det ikke er lov å filme i slike barnegrupper. Husker ikke hvilket land det var, men det ble politisak et sted. Anonymkode: 15b9b...6ce
Anonym bruker Skrevet 10 timer siden #5 Skrevet 10 timer siden Anonym bruker skrev (4 timer siden): Jeg vet metabriller er forbudt i barnehager i utlandet, foreldre kom og hentet barn med slike briller og filmet barnegrupper og ansatte. Det kan jo være barn på hemmelig adresse som det ikke er lov å filme i slike barnegrupper. Husker ikke hvilket land det var, men det ble politisak et sted. Anonymkode: 15b9b...6ce Jeg skjønner ikke hva folk tenker med, hva får de til å tenke at det er helt greit å gjøre. I linken min så ble adresser med fullt navn vist frem på nett. Hi Anonymkode: 3687f...a63
Anonym bruker Skrevet 7 timer siden #6 Skrevet 7 timer siden Bare å bruke den forbrukermakten vi har og boikotte bedrifter som har grenseløse ansatte Anonymkode: a2e78...650
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå