Gå til innhold

Aldersforskjell

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er greit når det gjelder aldersforskjell når dama er eldst? Møtt en som er 10 år yngre, vi har jevnaldrende barn, så sånn sett på samme sted i livet, men likevel føles det som jeg fort blir gammel dame for ham? 

Anonymkode: ad3b0...76d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alt er jo greit så lenge dere to er komfortable med det. Jeg har venner med både 8, 10 og 20 års aldersforskjell og de lever tilsynelatende helt gode og normale liv. 

Anonymkode: 131d8...66c

Skrevet

Jeg er 56 år gammel og har en kamerat som er gift med en 10 år eldre dame.

Der har aldersforskjellen aldri vært noe problem, men nå er den plutselig mer og mer tydelig.

Hun gikk av med pensjon i fjor, og han har et yrke hvor han kommer til å jobbe til han blir minst 70, sikkert 75 år.

Hun har blitt så gammel plutselig, går hjemme og pusler med hus og hage.

Har sett det samme hos naboene her, men der er aldersforskjellen "riktig" vei da. Han gikk av med pensjon og ble eldre og eldre, det var tøfler og avis liksom. Da hun gikk av 10 år senere var hun fremdeles sprek og ville ut og reise, plukke bær i skogen, fikse i hagen, gå på dansekurs og allverdens. Han ville sitte på verandaen og lese avisen... Hun var så frustrert, forundret over at det ikke ble skilsmisse. Hun sa det rett ut flere ganger, 10 års aldersforskjell er altfor mye når man blir gammel.

Men, man har ingen garantier for fremtiden. Plutselig er det den yngste som blir syk og ufør. Noen ganger er kjærligheten så sterk at man bare må ta sjansen. Det er det du som må avgjøre.

Anonymkode: e31c6...836

Skrevet

Jeg har en unik kjemi på gang med en som er 16 år yngre enn meg. Vi vil nok aldri satse på hverandre da vi begge er i hvert vårt forhold, men det er noe der. 

Anonymkode: 54e54...659

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...